Cuvântul "chaotics" nu apare (deocamdată) în nici un dicţionar al limbii engleze, dar e un concept care va circula în aproximativ treizeci de ţări din lumea întreagă. S-ar putea traduce ca haoticism, un nou şi necesar instrument de management şi marketing care defineşte cadrul strategic necesar supravieţuirii în timpul şi în urma unei crize economice.
Autorii acestei cărţi ne asigură însă că aceste vremuri tulburi nu reprezintă o abatere de la normal, ci noul chip al normalităţii. Sistemul Chaotics are ca scop minimizarea vulnerabilităţii şi fructificarea oportunităţilor pentru realizarea unui salt gigantic în faţa competitorilor, dintre care cei mai mulţi continuă să se agaţe de aceleaşi tactici panicarde: reduceri generale la toate categoriile de personal, reduceri enorme de preţ şi diminuarea nemiloasă a investiţiilor în marketing, în promovarea mărcilor şi în dezvoltarea de produse noi.
Sistemul descris în "Management şi marketing în era turbulenţelor" vă ajută să vă regândiţi în totalitate modul de a face management şi marketing în timpul unei recesiuni.
Citește pe Antena3.ro