In anii precedenti, nu de putine ori la sectiunea concurs a festivalului veneau peste o suta de candidati. La aceasta editie au fost admisi in concurs doar zece, cinci grupuri si cinci interpreti.
Putini dar buni la editia din acest. In anii precedenti, nu de putine ori la sectiunea concurs a festivalului veneau peste o suta de candidati. La aceasta editie au fost admisi in concurs doar zece, cinci grupuri si cinci interpreti. Dupa doua zile de concurs, juriul festivalului "Om Bun", condus de Titus Andrei, a desemnat castigatorii editiei a XVI-a: Trofeul Om Bun - Leonard Constant (Bucuresti), Premiul Vali Sterian - Stefan Mardale (Braila), Premiul I - Silvan Stancel (Alba-Iulia), Premiul al II-lea - Bogdan Grosu (Craiova), Premiul al III-lea - Nicu Zotta (Buzau). Doi dintre "actorii" principali ai manifestarii - directorul festivalului si presedintele juriului - au povestit succint cele intamplate la Teatrul Ion Creanga. Victor Socaciu: "A fost una dintre editiile cele mai reusite, intrucat sectiunea concurs a avut unul dintre cele mai ridicate niveluri din punct de vedere valoric". BILETE EPUIZATE. "In al doilea rand, recitalurile au fost concentrate pe trei-patru mari personalitati ale genului in fiecare seara. Astfel, fiecare dintre ele a avut posibilitatea sa se exprime mult mai mult, in aceste conditii, decat la editiile precedente. sprijin. Un alt lucru pozitiv este faptul ca, in acest an, biletele au fost epuizate cu o saptamana inainte de inceperea festivalului. Vreau sa multumesc partenerilor media, Televiziunea Romana, Societatea Romana de Radio si Jurnalul National, dar si celor care au sprijinit financiar manifestarea: Phoenicia Grand Hotel, Aquamontaj, Rent a car, SC Hora, SC Panciu". Explicit. Iata ce a spus presedintele juriului, Titus Andrei: "A fost o editie mai speciala, in care castigatori au fost doar menestrelii, singuri cu chitara lor. Si trupele au fost destul de bune, insa alaturi de cativa instrumentisti de exceptie au stat componenti modesti. De exemplu, Fox din Calarasi a avut o solista foarte buna, Ad Litteram din Ploiesti, un chitarist excelent, profesor in orasul lui etc. Aceasta editie a excelat prin tehnica instrumentala, in dauna emotiei si sinceritatii. Leonard Constant a fost o exceptie, insa mesajul sau e destul de sofisticat".Citește pe Antena3.ro