Dupa o lunga perioada in care agentiile de publicitate au aparut ca ciupercile dupa ploaie, formand o piata imatura, generoasa cantitativ, fara a avea insa consistenta in planul rezultatelor, tendinta de a activa in domeniu se indreapta spre alte segmente.
CLAUDIA CURICI
Asta si pentru ca solutiile de comunicare traditionale sunt din ce in ce mai mult inlocuite de idei creative care se preteaza la asa-zisa media neconventionala sau BTL.
Una dintre putinele agentii specializate numai pe astfel de comunicare este Skepsis, care, desi lansata din aprilie, a considerat de cuviinta ca atunci cand apare in ochii presei sa vina cu rezultate concrete.
PORTOFOLIU. Doua evenimente importante organizate de Skepsis au fost Caravana Tiriac Auto si lansarea Platza Romania. Cel mai important este ca cei care au selectat personalul pentru agentie, constientizand slaba pregatire pe care o furnizeaza scolile de profil de la noi, a ales sa lucreze cu oameni care nu au neaparat studii de specialitate, dar care sunt open-minded si au o doza mare de bun-simt. Asta a inceput deja sa se vada, am spune noiâ¦Citește pe Antena3.ro