x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Am motiv sa aleg Remotiv

Am motiv sa aleg Remotiv

23 Noi 2004   •   00:00

74% dintre romani se considera stresati, conform unui studiu efectuat la nivel national si comandat de compania farmaceutica Ewopharma, 49% declara ca sufera de tulburari de anxietate, iar 58% au stari dese de nervozitate. Aproape toti cei intervievati se declara dispusi sa urmeze un tratament in acest sens, cu conditia ca acesta sa fie eficient si sa nu aiba efecte secundare.

HNC The Advertising Supermarket deruleaza prima campanie de imagine pentru un antidepresiv de pe piata romaneasca: Remotiv de la Ewopharma.

"Treci mai usor acum peste momentele dificile." Acesta este mesajul spotului "Momente" pentru medicamentul Remotiv, calmant si antidepresiv usor.

Spotul atrage atentia prin degajarea cu care personajul feminin abordeaza situatii care in mod normal ar face pe oricine sa se piarda cu firea: fie ca e vorba de plecarea neasteptata a iubitului sau de admonestarile sefei, personajul principal gaseste de fiecare data solutii inedite de a trece peste toate momentele dificile.

Publicul-tinta e alcatuit din femei intre 25-45 de ani, cu educatie si venituri medii si superioare.

Constructia conceptului creativ a trebuit sa tina cont de noutatea produsului pe piata, pastrand insa un grad de discretie si intimitate specifice unei probleme foarte personale. Spotul a fost regizat de Hanno Hoffer si a fost filmat cu ajutorul directorului de imagine Oleg Mutu intr-o singura zi. (Alex Anghel)

×
Subiecte în articol: sufletul comertului