Castigatorul acestei saptamani, al carui premiu va fi o carte despre psihologia publicitatii, publicata in 1935 si reeditata recent la Editura Tritonic, ne-a scris sub pseudonimul Titu Sardonicus.
Nu e de mirare, avand in vedere cantitatea de acid revarsata (motivat) peste un spot publicitar adaptat. Pledoaria sa, in randurile ce urmeaza. (tania.cohn@jurnalul.ro)O reclama care ma zgarie pe creier e cea de la Toyota Corolla. Doi vilegiaturisti dintr-o masina superba sunt tentati sa opreasca dintr-un firesc imbold umanitar (si mai ales sexual), la vederea unei fatuci-model aflata in dificultate la o margine de drum, cu o masina avand aceeasi marca. Desi incantat pentru moment, odata ajuns langa domnita - in loc sa opreasca, soferul accelereaza, lasand-o in voia sortii pe nefericita. Vazand ca stratagema nu i-a reusit, superba duduie isi smulge chipul - la propriu. Soferul ii explica copilotului: "Era o capcana. Ai vazut vreodata o Corolla stricata?" (sic!)
IDEI BUNE PENTRU LA TOAMNA. Totusi, acest spot ar putea sugera idei pentru campania electorala de la toamna. Imaginati-va o masina - de marca nedefinita, dar avand caracteristici de Dacie autohtona - condusa de Basescu si avandu-l in dreapta pe Stolojan. Incearca sa-i traga pe stanga Iliescu, deghizat in democrat, dar Basescu accelereaza si-l lasa in urma, in legea lui. Iliescu isi smulge fata de democrat si apare Nastase, dezamagit si furios de rezultatul de la locale. Basescu ii spune lui Stolo, nedumeritul: "Era o capcana. Ai vazut vreodata un PSD-ist sa-i pese de tara?" O astfel de reclama mi-ar placea sa vad si niciodata nu m-as satura de ea. Puteti spune ca sunt partinic - dar am luat intotdeauna partea ratiunii si i-am detestat pe incompetenti - fie ei la guvernare sau nu.