x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Campanie de sezon

Campanie de sezon

de Eliza Dumitrescu    |    16 Feb 2008   •   00:00
Campanie de sezon

Pepsi Light şi Pepsi Max comunică în cuplu în luna februarie. Campania Graffiti BBDO merge pe valorile consumatorului sensibil la Valentine’s Day.

Valentine’s Day face victime

Pepsi Light şi Pepsi Max comunică în cuplu în luna februarie. Campania Graffiti BBDO merge pe valorile consumatorului sensibil la Valentine’s Day.

Pentru fiecare dintre cele două produse, campaniile au fost semnate de echipe de creaţie diferite. Adina Baştag, copywriter ne vorbeşte despre consumatorul feminin căruia i se adresează campania Pepsy Light : “Valentine’s Day dă emoţii oricărei femei. Oare îşi va aminti? Oare vom sărbători? Oare îmi va cumpăra ceva? Plus că există tot timpul pericolul ca un meci de fotbal sau o întâlnire de maşini tunate să aibă loc chiar pe 14 februarie. Şi atunci la revedere cina romantică. De aici sloganul campaniei : It’s hard to be a woman on Valentine’s Day”. Pepsi Max beneficiază de o campanie care : “ ilustrează în mare măsură personalitatea masculină a unui tânăr care trăieşte viaţa din plin, forţează limitele şi se bucură de fiecare clipă. Tânărul Pepsi Max e un bărbat curajos care ştie ce i se cuvine şi care ştie să întoarcă în favoarea lui orice. Chiar şi o sărbătoare ca Valentine’s Day. Capcana e o metaforă pentru planurile pe care băieţii şi le fac cu astfel de ocazii şi se referă la împlinirea unor dorinţe speciale. Ziua îndrăgostiţilor e cel mai bun prilej prin care poţi să-ţi justifici până la urmă toate intenţiile amoroase. Chiar toate. Şi dacă lucrurile nu ies cum trebuie, poate ai nevoie de o capcană.” ne-a declarat Lucian Urdea, Senior Copywriter.

 

×
Subiecte în articol: sufletul comertului