Campania "Nu lăsa copilul educat de televizor” va fi preluată de Consiliul Audiovizualului din Macedonia. După rezolvarea problemelor de birocraţie, televiziunea macedoneană va putea difuza cele trei spoturi a declarat pentru Mediafax Gelu Trandafir, membru al CNa România.
Campania "Nu lăsa copilul educat de televizor” va fi preluată de Consiliul Audiovizualului din Macedonia. După rezolvarea problemelor de birocraţie, televiziunea macedoneană va putea difuza cele trei spoturi a declarat pentru Mediafax Gelu Trandafir, membru al CNa România.
Campania iniţiată de Consiliul Audiovizualului de la Bucureşti este un proiect coordonat lui Sorin Psatta, directorul de creaţie al agenţiei Grafitti BBDO. Deşi a stîrnit controverse chiar în rîndul membrilor CNa România care au considerat-o prea violentă, campania a cîştigat mai multe premii la compeţii de profil : Effie România, Gala Societăţii Civile. Spoturile arată copii care au reacţii violente, nefireşti în circumstanţe cotidiene, ceea ce este şocant. Un băieţel îşi înjunghie tortul aniversar şi ursuleţul de pluş, o fetiţă dansează lasciv la bara din metrou, un alt băieţel este terorizat de umbrele din apartament după ce urmăreşte la televizor un film violent.
Citește pe Antena3.ro