x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Cel mai bun PR din Europa

Cel mai bun PR din Europa

de Eliza Dumitrescu    |    23 Mai 2008   •   00:00

GALĂ • Agenţii de Relaţii Publice româneşti, premiate aseară la Veneţia
Aseară au fost decernate la Veneţia, premiile  excelenţei pentru Relaţii Publice. Cunoscute sub numele de SABRE, (Superior Achievement in Branding and Reputation), premiile reprezintă echivalentul pentru PR al titlurilor Palme d’Or.  Mai multe agenţii româneşti au participat şi au obţinut premii importante la această ediţie a SABRE.



GALĂ • Agenţii de Relaţii Publice româneşti, premiate aseară la Veneţia
Aseară au fost decernate la Veneţia, premiile  excelenţei pentru Relaţii Publice. Cunoscute sub numele de SABRE, (Superior Achievement in Branding and Reputation), premiile reprezintă echivalentul pentru PR al titlurilor Palme d’Or.  Mai multe agenţii româneşti au participat şi au obţinut premii importante la această ediţie a SABRE.

Astfel, la categoria  ”Consumer Marketing – New product”, a cîştigat campania "Lansarea Coca-Cola zero pe piaţa românească” realizată de McCann PR. Proiectul  a avut competitori pe categoria sa "Lansarea "Halo 3” Microsoft Xbox 360” şi "Lansarea "PlayStation 3” în Marea Britanie.

Agenţia de PR Rogalski Grigoriu a cîştigat categoria "Educaţie publică” cu proiectul de comunicare al  "Ediţiei a VI-a a campaniei Dăruieşte din inimă”, organizată în 2007 de Asociaţia React şi LaborMed Pharma.

Succesul cel mai important a fost înregistrat însă de "The Practice” care a cîştigat cu "Ziua Bărbatului” două premii Gold la categoriile "Food&Drinks” şi "Eastern Europe” dar şi cel mai important premiu al întregului concurs, "Platina”, pentru cea mai bună campanie de PR din Europa.

The Practice a intrat în competiţie cu cinci nominalizări – cele mai multe, ale vreunei agentii de relaţii publice din România. Acest aspect i-a permis să  ocupe  locul 4 în clasamentul pe agenţii din Europa, din punctul de vedere al numărului de nominalizări.
"Premiul cel mare luat aseara nu este important doar pentru agenţia noastră, ci pentru întreaga industrie de PR din România. La Gala SABRE de la Veneţia, România a triumfat, agenţiile din România au luat nu mai puţin de 7 premii.", a declarat Gabriela Lungu, Managing Partener The Practice.





×
Subiecte în articol: sufletul comertului