x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Comunicare - Campanie practica

Comunicare - Campanie practica

de Alex Anghel    |    Eliza Dumitrescu    |    05 Mai 2006   •   00:00
Comunicare - Campanie practica

Electrocasnice accesibile, anuntate printr-o campanie care mizeaza pe pragmatism, produsele Amica sunt destinate unor consumatori preocupati mai putin de marca si mai mult de utilitate. Vlad Lazar, copywriter la Headvertising, ne-a explicat mecanismul acestei campanii.

Jurnalul National: Care sunt valorile marcii Amica?
Vlad Lazar: Pragmatism, spirit practic, calitate accesibila, modernitate.

Cum se pozitioneaza marca Amica?
Amica este brandul pentru oamenii pragmatici care cauta un produs superior calitativ, practic, cu accesorii utile si un pret rezonabil. Amica este un brand rezultat dintr-o buna cunoastere a nevoilor unui consumator care nu cumpara produse pentru statut sau pentru a se lauda vecinilor, ci pentru a-si usura activitatile domestice.

Cat de bine isi atinge tinta acest mod de a flata consumatorul?
Vom afla in scurt timp. Cat despre flatare, nu cred ca e un caz de "Oamenii inteligenti aleg...". Este doar o intalnire intre doua tipuri de pragmatism. Iar unul dintre ele, Amica, il saluta pe celalalt.

Cum face legatura consumatorul intre avantajele achizitionarii unui produs Amica si pragmatismul calatoriei cu metroul?
Amica vinde electrocasnice pentru oamenii pragmatici. Primul panou prezinta produsele, in timp ce al doilea panou le explica oamenilor de ce credem ca si ei sunt niste oameni pragmatici si, deci, s-ar putea sa fie interesati de produsele Amica. Legatura se face destul de usor. (Eliza Dumitrescu, Alex Anghel)

×
Subiecte în articol: sufletul comertului amica