x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Creativ - Domnesc cu Beciul Domnesc

Creativ - Domnesc cu Beciul Domnesc

15 Noi 2004   •   00:00

In permanenta, pe piata vinurilor a existat o concurenta in ceea ce priveste comunicarea, incepand cu comunicarea de la raft si terminand cu cea traditionala.

ALEX ANGHEL

Click pentru a mari imaginea
REPER. Asa cum spunea si David Ogily in cartea sa "Despre publicitate", cercetarea este sursa creativitatii
Asa s-a intamplat si cu spotul pentru Beciul Domnesc, care a nimerit in mijlocul bataliei. Agentia de publicitate care s-a ocupat de imaginea acestuia este Violet Advertising.

OPINIA CREATIVULUI. "Un caracter aparte" este sloganul care insoteste campania de comunicare. Cel mai in masura sa ne explice cum s-a ajuns la acest concept creativ a fost Dragos Cazan, directorul de creatie al agentiei. "Fiecare comunicare isi are sursa intr-un filon propriu, care duce in final la formularea strategiei. Ideea de creatie ce a stat in spatele primei campanii de la Beciul Domnesc s-a nascut intr-un mod cu totul inedit: Vrancea, cativa oenologi pasionati de munca lor, o crama veche de peste 400 de ani, o specie destul de rara si ciudata de paianjeni si mucegai.

SURSA DE INSPIRATIE. Pentru un profan, vizita la crama Beciul Domnesc, intalnirea cu niste localnici care pun la mare pret niste paianjeni de pivnita si mult mai buni cunoscatori ai mucegaiurilor decat mai stiu eu care specialisti de la Parhon nu pot fi decat un prilej de mirare. Pentru noi a fost o sursa de inspiratie. Pentru ca si paianjenii si mucegaiul si panzele lor sunt un fel de barometru viu al pastrarii unui microsistem, al unei temperaturi constante si al unei umiditati propice invechirii vinului de cea mai buna calitate.

CONCLUZII. Restul a fost evident: ideea ca acest vin nu se bea oricum, ca aduce dupa sine din mostenirea si traditia pe care o poarta, ca schimba atitudini, perceptii despre cum ar trebui savurat un vin bun." Important de precizat este ca acest proiect a avut parte de un regizor suedez in persoana lui Henrik Kindgren, care a lucrat impreuna cu un operator de imagine roman.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului domnesc