x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Creativa, dar ineficienta

Creativa, dar ineficienta

30 Noi 2004   •   00:00

Pentru a evita neprezentarea la vot, Agentia pentru Strategii guvernamentale impreuna cu McCann au lansat campania de incurajare a participarii la vot.

ALEX ANGHEL

VARIANTA. Daca sunt multi ca el care voteaza, eu degeaba ma mai duc la vot
Cu mesajul "Lasi pe altii sa-ti hotarasca soarta sau hotarasti chiar tu?", agentia a incercat sa creeze in mintea electorilor acelasi sentiment pe care ti-l trezeste o masina prost parcata si proprietarul ei, probabil un "incurca-lume". Nu stim daca cele doua agentii si-au propus obiective specifice de prezenta la vot (exprimate in procente), cert este ca, fata de acum patru ani, procentul a scazut. Trebuie insa sa tinem cont de mai multi factori atunci cand facem o astfel de analiza. Probabil ca oferta electorala nu a fost una pe masura asteptarilor, ceea ce ingreuna cu mult sarcina agentiei de publicitate. Campania prezentata de McCann ne prezenta persoane iresponsabile (tantalai) in diferite ipostaze, ca dupa aceea sa ne anunte ca ele voteaza pe 28 noiembrie. Mesajul transmis era unul foarte clar: daca nu intervii, respectivii decid pentru tine. Asa ca...

×
Subiecte în articol: sufletul comertului