Una dintre cele mai productive agentii din ultima vreme este Next Cap. In momentul de fata, trei campanii, pentru trei marci diferite ce ruleaza pe ecrane, poarta semnatura lor (Murfatlar, Connex si Hanul Ars).
UNA CALDA, UNA RECE. Promotia "Actionar la Murfatlar" doreste sa aduca putina relaxare financiara in casele romanilor. Astfel, castigatorul promotiei de anul acesta va deveni actionar la Murfatlar, urmand a primi lunar cate 1.000 de dolari pe viata. Si inevitabilele "mii de alte premii". In ceea ce priveste conceptul creativ al acestei campanii, NextCap apeleaza in realizarea ei la o realitate simpla: societatea romaneasca are nevoie de oameni prosperi, care sa se obisnuiasca cu luxul, nu doar sa viseze la relaxarea, rafinamentele si capriciile oferite de o pozitie sociala inalta, ci si sa se bucure de toate acestea. Problema este ca procesul perceptiei nu functioneaza tot timpul in liniile in care ne-am dori. Spotul cu pricina ne prezinta o incantatoare domnisoara care serveste cu vin actionarii de la Murfatlar, iar acestia se bucura de placerile vietii, datorita statutului lor. Pentru unii pare mai greu sa-si imagineze ca ar putea fi unul dintre ei. Pentru cei mai putin carcotasi si dedati cu mecanismele publicitare, fireste, spotul e doar conventie, o alta maniera de a comunica o promotie. Naratiunea este sustinuta, magistral de altfel, de coloana sonora oferita de celebrul "Mama Leone" al lui Bino Arico. Pe scurt,un spot care iese din liniile clasice si care depaseste inconvenientul spotului anterior, adica asemanarea cu un concept Sony (angajatii care resimt satisfactia ultima in multumirea clientului).