Spotul "Emo” realizat de agenţia Ogilvy pentru brandul Cosmote a înregistrat un record de vizualizări, pe youtube, la numai două săptămîni de la lansare. 40.000 de vizualizări şi peste 500 de comentarii.
Spotul "Emo” realizat de agenţia Ogilvy pentru brandul Cosmote a înregistrat un record de vizualizări, pe youtube, la numai două săptămîni de la lansare. 40.000 de vizualizări şi peste 500 de comentarii. Fiind o continuare a ideii publicitare regăsite şi în spotul cu Romeo şi Julieta, lansat în perioada verii "Emo” se vrea o parodie după filmele americane cu liceeni. În spot apar pe de o parte adolescenţii emo, iar pe de altă parte liceenii populari. Ideea e că prin comunicare, se poate evada din orice reţea şi poţi fi fericit dincolo de prejudecăţi şi de etichete. Realizatorii spotului nu au lucrat cu actori ci cu tineri reali, de orientare emo, găsiţi cu ajutorul agenţiei Tandem film. " A fost interesantă experienţa de a filma cu tineri emo adevăraţi pe care i-am preferat tocmai pentru a obţine autenticitate maximă a reacţiilor lor în spot. Am avut chiar şi un cîine Emo, adică laţos şi negru, pe care l-am coafat cum am vrut noi şi l-am botezat nEMO" a declarat Costin Bogdan copyrigter la Ogilvy.
Despre emo
Adrian Stoica, psihoterapeut analist, ne – a declarat despre această tendinţă din rîndurile tinerilor : "În opinia mea, nevoia lor este nu de a suferi ci de a exprima suferinţa. Ei evocă suferinţa doar din setea de a o dezvălui şi de fi crezuţi. Probabil provin din familii unde există tendinţa de a se nega aspectele disfuncţionale, fapt care naşte o atitudine compensatoare.Însă, din punct de vedere social, dacă într-o societate de consum cu reclame la detergent paradisiace, nişte tineri care nu suferă de foame şi care merg la licee bune par a avea un cult pentru depresie şi hipersensibilitate şi au drept slogan "să fi tru”(autentic), ne putem gîndi că nu reprezintă altceva decît o supapă de defulare a unor depresii mascate... ale altora!”.
Citește pe Antena3.ro