Festivalul esticilor creativi mizeaza pe global la Golden Drum, mai ales pentru competitia media, o sectiune relativ noua pentru festival.
Aria acoperita de festival atinge deja Orientul, de vreme ce printre finalisti s-a aflat si o campanie din Singapore. Dar festivalul nu a crescut mult numai inspre est. Prezenta Finlandei, Frantei, Olandei, Libanului si a SUA (cu noua intrari) contribuie la aspectul global prin inscrierea lor la media. Trendul abordarilor din prima zi (la categoriile media, ad si web site) a fost exploatarea locului comun in comunicare (indicatorul rutier, usa de la toaleta, paiul pentru suc, spatiul de sub stergatorul de parbriz) predispus la noi si noi abordari. Reinterpretarea acestor contexte este o provocare pentru care s-au gasit solutii convingatoare, dupa cum au demonstrat prezentarile primei zile. In Singapore, pentru a comunica rezistenta blugilor marca Tough (Dur, Puternic), schelele folosite pentru consolidarea unei cladiri au fost legate cu bucati de jeans. Pe spatiul striat al unui pai pentru racoritoare a fost imprimata imaginea unei siluete care la indoirea paiului se torsiona, pentru a comunica beneficiile unui club de yoga. Interactivitatea a fost imperativul la majoritatea inscrierilor.