x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Fotografia unei comunicari incoerente developata in realitate

Fotografia unei comunicari incoerente developata in realitate

27 Aug 2004   •   00:00

Va reamintim, stimati cititori, ca in linia lui Jacques S...gu...la, care spunea ca fiecare consumator e un publicitar, noi credem ca privitorii reclamelor sunt cel putin la fel de inteligenti ca realizatorii lor.

Si ca sa demonstram asta, asteptam pe adresa tania.cohn@jurnalul.ro exemple de publicitate care va zgarie retina si va provoaca iritatii.

O data pe saptamana, vinerea, cele mai bune exemple de proasta publicitate (foto, argumentatie si umor sunt un avantaj) vor fi trase public de urechi prin publicarea lor si a comentariilor voastre. De aceasta data, un castigator mai vechi al concursului nostru, Lucian Enasoni, reuseste sa ne surprinda pentru a doua oara, acum in calitate de fotograf. Cititorul nostru a reusit sa imortalizeze lucruri spumoase desprinse din realitatea orasului Timisoara.

Fotografiile facute de acesta surprind neglijenta anumitor firme in ceea ce priveste modul de a comunica.

Acest lucru demonstreaza ca Lucian este un publicitar desavarsit si nu intamplator a fost castigatorul concursului nostru "Barometru de consumator".

×
Subiecte în articol: sufletul comertului