SUFLETUL COMERTULUI
DE POVESTE - Un spot reusit, o marca generoasa si o creatie pe masura
La fel cum Sprite s-a asociat cu balada Miorita si cu motivele autohtone, reusind sa inradacineze marca in filonul carpatic romanesc, asa si simpatica vacuta Fulga se transpune intr-un cadru de poveste cu notorietate, in speranta unei adoptii. "Casa de plasament" NextCap da o noua masura a talentului creativ.
ALEX ANGHEL
|
UMOR. Vaca Fulga, mascota marcii, intr-o deghizare cu care nu a pacalit pe nimeni |
Dupa celebra prezentare: "Ce
vaca sunt! Am uitat sa ma prezint. Numele meu este Fulga", agentia de publicitate NextCap continua campania de promovare a marcii cu o executie creativa de mare efect. Suprapunerea imaginii animate cu cea reala accentueaza situatia comica, scotand in evidenta personajul principal. Fiind vorba de asocierea cu o poveste, animatia a fost cel mai potrivit suport pentru acest mesaj.
DIN VORBE. Dialogul dintre Fulga si un personaj feminin care se vrea a fi regizor, dar lasa impresia ca se multumeste cu statutul de povestitor este unul savuros, in consecinta il reproducem: "Fulga, de ce ai laptele atat de bun? Ca sa te pot inghiti mai bine. Fulga, asta spune lupul in poveste, dar tu de ce ai laptele atat de bun? De vaca".
Ascunsa in hainele bunicutei, Fulga se lasa dusa de val, incercand sa para fiorosul lup din "Scufita rosie", dupa care, dandu-si seama ca nu poate pacali pe nimeni, isi demasca cu mandrie identitatea de vaca. Este clar ca ea nu suporta diminutivele (ex: vacuta), cu alte cuvinte, nu-i place sa deformeze realitatea, si, pana la urma, vacuta nici nu suna bine.
FULGA REVINE. Dupa ce, in primul spot publicitar, a reusit sa se faca remarcata, si cifrele de vanzari arata ca a fost tinuta minte, acum se doreste o consolidare a imaginii brand-ului Fulga printr-o comunicare centrata pe personalitatea acestei vaci care a facut deliciul copiilor, si nu numai. In plus, se introduce un atribut rational de brand, si anume "lapte de calitate". Acum, vaca Fulga vrea ca toata lumea sa stie de ce este ea in stare. Mai precis, sa dea un lapte bun.
"Bunatate de lapte" - sloganul acestui produs - este o promisiune pe care nu si-a asumat-o intr-o prima parte. Acum, Fulga s-a intors cu precizarea: "De ce e laptele atat de bun? De vaca".
IN DULCELE STIL CLASIC. "Pastrand stilul copilaros, direct, indraznet, obraznic, Fulga ne ofera argumentul care sustine sloganul «bunatate de lapte»". Pentru ca este «de vaca», adica sanatos, natural, netratat chimic sau indulcit cu prafuri", a declarat Raluca Feher, copywriter-ul acestui spot. Target-ul ramane acelasi si este format din mamici, in principal, copii, adulti si bunici, in secundar.
Fulga a fost conceputa de Brandient, a prins viata dupa desenul pictoritei Iuliana Valsan, si animata de Rollin Films si Raster Point. Campania de publicitate se va desfasura de pe 29 ianuarie pana pe 1 martie si va fi sustinuta doar de spoturi tv.
Spotul a fost lucrat de: Raluca Feher (copywriter), Costin Popescu (director de creatie), Tedi Zugravu (artdirector), Sorin Popescu (director general) si Elena Padurariu (account executive).
ARGUMENT
"Pastrand stilul copilaros, direct, indraznet, obraznic, Fulga ne ofera argumentul care sustine sloganul "«bunatate de lapte»" -
Raluca Feher
copywriter NextCap