McCann revine, in acest sfarsit de toamna, cu o continuare a campaniei de imagine "Ciocolata cu dragoste", lansata cam acum un an. Desi primul spot a starnit tot felul de controverse, legate mai ales de dimensiunea erotica a conceptului, ultimul capata o forma mult mai discreta, pastrand ideea de senzualitate la nivelul sugestiei.
|
CURAJ. Senzatia unui spot bun: fiori de publicitate |
Desi ar putea fi interpretata ca o forma de curaj, deschiderea conceptului si lasarea unei parti a pozitionarii in seama consumatorului este un trend folosit in afara, care confirma ca productia de nota zece aduce un beneficiu incredibil marcii. Agentia depaseste astfel preconceptia multora dintre publicitarii romani conform careia consumatorul nu are capacitatea de a decripta mesajul decat daca ii da informatia "mura-n gura". Curaj se poate numi incercarea de a transmite gustul pe lungimi de unda si de a da "fiori de ciocolata" (expresie inspirata ce apartine Craitei Coman, senior copywriter) celui ai carui ochi si urechi sunt conectati la o imagine fara trimitere explicita la papilele gustative.
Inca un brand romanesc a carui imagine, desi inca la inceput, asa cum marturiseste echipa care se ocupa de ea, suporta un tratament occidental din punct de vedere al comunicarii, atat sub aspectul executiei, cat si in ceea ce priveste strategia. Se pare ca spotul pentru apa Dorna a fost inceputul unei noi abordari. (Claudia Curici)