2 octombrie 2008
PREŞEDINTELE PRINTURILOR
Mark Hunter, Executive Creative Director Euro RSCG Londra este preşedintele Juriului AdPrint 2009. Acesta face echipă cu Richard Dennison, Creative Director AMV BBDO, Londra. Mark Hunter a lucrat anterior la agenţia BBH din Londra unde a contribuit la branduri ca Lynx, Audi, Bertolli, Johnie Walker şi Levi’s. Din postura de Director Creativ la Wieden+Kennedy Amsterdam, Hunter a coordonat lansarea Nike Dance, relansarea Nike Air şi prima campanie interactivă a brandului Nike, în 2006. Cea de-a zecea ediţie a AdPrint, festivalul care premiază printul publicitar se va desfăşura la Braşov între 12 şi 15 februarie 2009.
FRĂŢIE
Transavia are un nou brand în portofoliu. Este vorba despre "Frateus", care desemnează o serie de noi produse din carne ale companiei făcute celebre de sloganul: "Zboară, puiule, zboară !". Numele şi identitatea vizuală poartă semnătura Agenţiei de branding Brandient. S-a ales acest nume, pentru că trimite la aplecare românilor spre convivialitate şi delectare culinară. Logo-ul "jumătate lună, jumătate soare" vorbeşte despre reconciliere şi înfrăţirea contrariilor. Brandient înscrie şi comunicarea acestui produs, pe aceeaşi linie "De la Transavia", uzitată de la primul brand de sub umbrela Transavia, Fragedo. Campania de lansare a brandului e realizată de Next Advertising.
Citește pe Antena3.ro