x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

de Eliza Dumitrescu    |    02 Iun 2006   •   00:00
SPIRITUL ORIGINILOR. Campania pentru noul produs Lipton Ice Tea, si anume Green, aduce in actualitate ideea ca fericirea este echivalenta cu bucuriile simple. Echilibrul intre suflet, minte si corp, natura, prietenia, iubirea, sunt sursa unei bucurii autentice. Campania va avea o structura de 360 de grade, acoperind toate mediile si apeland la intregul portofoliu al instrumentelor de comunicare. Promovand intoarcerea la origine, activitatile de BTL implica organizarea de oaze de natura in interiorul unor supermarketuri incepand cu 1 iunie. Si pentru ca batranul spirit al Asiei sa fie si mai aproape, echipa de la Pleon Grafitti care a organizat lansarea Green a invitat-o pe Lorena Obeada de la Asociatia Taiji Dao Romania, care a executat un exercitiu ce a revelat celor prezenti dimensiunea gratioasa a stilului kung fu.

TRADITIA SERBARILOR. Fabrica de bere Timisoreana, prima construita in tara, sarbatoreste anul acesta 288 de ani de la infiintare prin Serbarile Timisoreana (ele insele o traditie). Zece orase din tara vor fi vizitate de caravana Timisoreana in perioada 19 mai-12 iulie. Atmosfera arhaica va fi realizata prin jocuri traditionale specifice targurilor si balciurilor traditionale: concursuri de aruncat potcoave, de alergat cu butoaie ori de batut de cuie in busteni. Voltaj, Iris, Class, Impact, Timpuri Noi, Zob, Vita de Vie, Cargo, Suie Paparude, Luna Amara, Nightlosers, Blazzaj sunt trupele romanesti care vor anima sonor atmosfera. E vara, deci liber la festivalurile de bere.

BRAND NOU. Wrigley Romania lanseaza Orbit Professional Herbal, un produs care se pozitioneaza ca unul destinat ingrijirii complete a cavitatii bucale. Comunicarea insista pe efectul pozitiv al complexului de extracte de plante utilizate in compozitie (musetel, salvie si smirna).

PASIUNEA PENTRU FILM. Stella Artois Romania se asociaza Festivalului de Film Transilvania in virtutea legaturii speciale a brandului cu filmul de calitate. Stella Artois este, de altfel, sponsorul oficial al Festivalului de Film de la Cannes. Cu ocazia serilor cinematografice din Transilvania, Stella Artois va aparea cu un ambalaj nou, atractiv de gasit numai in cursul lunii iunie in locatiile off-trade din toata tara. Astfel de cutii speciale, in editie limitata, au fost produse si cu ocazia festivalurilor de film de la Cannes, Sofia, Kiev sponsorizate de Stella Artois.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului