x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Info

0
Autor: Alex Anghel Eliza Dumitrescu 31 Mai 2006 - 00:00
PROMOTIE. "La promotii castiga cine nu trebuie", acesta este noul concept lansat de McCann Erickson pentru Sprite. Spotul tv ne infatiseaza o familie din mediul rural, fericita posesoare a unui segway. Aceasta insa nu prea-i gaseste intrebuintare noului vehicul pe doua roti. Da-i chelului tichie de margaritar, cam asa s-ar traduce succint noua campanie cu premii Sprite. Promotia se adreseaza "sefilor" din mediul urban cu varsta cuprinsa intre 12 si 24 de ani. Asa ca spune pe bune n-ai vrea sa fii tu castigatorul?

GATA CU CHELIA. HNC - the advertising supermarket este agentia care se ocupa de noua campanie de imagine Revalid, derulata sub sloganul: "Opreste caderea parului". Intr-o prima faza, campania de comunicare se axeaza pe principalele canale tv nationale, urmand ca intr-o etapa viitoare statiile radio si presa scrisa sa completeze campania media. Conceptul creativ al spotului tv cauta sa comunice tocmai faptul ca produsul Revalid este de atata vreme suveran in vanzari pe segmentul sau. HNC the advertising supermarket a colaborat la dezvoltarea acestui proiect cu casa de productie Factor Film.

HP POZEAZA CU PUBLICIS. Noua campanie de comunicare pentru multifunctionalele HP este semnata de Publicis Romania. Conceptul "Scoate-l din afacere" ii propune consumatorului sa-si incerce talentul artistic, fiindca produsele HP reusesc sa apropie pe oricine de statutul de fotograf profesionist. Astfel, asa-zisii pozari din statiuni pot "linistiti" sa puna capat afacerii lor, fiindca in perioada 29 mai-23 iunie pentru orice multifunctionala HP primesti pe loc, fara tragere la sorti, un pachet foto HP pentru 100 de poze 10 x 15 si un album foto.

BIJUTERII ELECTRONICE. Un eveniment inedit, care a asociat branduri de moda autohtona si gadgeturi, a avut loc la sfarsitul saptamanii trecute la Centrul Comercial Feeria. Parada de moda si produse IT a fost punctul de plecare pentru un eveniment dedicat pasionatilor de bijuterii electronice. Este vorba despre Photo Image Communicator, eveniment care se afla anul acesta la cea de-a doua editie. Expozitia a implicat si momente interactive cum ar fi: consultatiile acordate celor pasionati de catre sponsori si sedinte foto speciale.
Citeşte mai multe despre:   sufletul comertului

 



Mai multe titluri din categorie

Întâmplare ȘOCANTĂ în China. O femeie a rămas blocată în casa unui bărbat pe care de abia îl cunoscuse din cauza restricțiilor anti covid 19

Întâmplare ȘOCANTĂ în China. O femeie a rămas blocată în casa unui bărbat pe care de abia îl cunoscuse din cauza restricțiilor anti covid 19
Galerie Foto Restricțiile anti COVID-19 impuse pe neașteptate de autorități în orașul Zhengzhou, din provincia Guangzhou, au provocat o situație neprevăzută. O femeie a rămas blocată în casa unui bărbat pe care îl întâlnise pentru prima oară, ca urmare a unei întâlniri romantice de tip blind date. 
Serviciul de email marketing furnizat de