x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

de Alex Anghel    |    Eliza Dumitrescu    |    31 Mai 2006   •   00:00
PROMOTIE. "La promotii castiga cine nu trebuie", acesta este noul concept lansat de McCann Erickson pentru Sprite. Spotul tv ne infatiseaza o familie din mediul rural, fericita posesoare a unui segway. Aceasta insa nu prea-i gaseste intrebuintare noului vehicul pe doua roti. Da-i chelului tichie de margaritar, cam asa s-ar traduce succint noua campanie cu premii Sprite. Promotia se adreseaza "sefilor" din mediul urban cu varsta cuprinsa intre 12 si 24 de ani. Asa ca spune pe bune n-ai vrea sa fii tu castigatorul?

GATA CU CHELIA. HNC - the advertising supermarket este agentia care se ocupa de noua campanie de imagine Revalid, derulata sub sloganul: "Opreste caderea parului". Intr-o prima faza, campania de comunicare se axeaza pe principalele canale tv nationale, urmand ca intr-o etapa viitoare statiile radio si presa scrisa sa completeze campania media. Conceptul creativ al spotului tv cauta sa comunice tocmai faptul ca produsul Revalid este de atata vreme suveran in vanzari pe segmentul sau. HNC the advertising supermarket a colaborat la dezvoltarea acestui proiect cu casa de productie Factor Film.

HP POZEAZA CU PUBLICIS. Noua campanie de comunicare pentru multifunctionalele HP este semnata de Publicis Romania. Conceptul "Scoate-l din afacere" ii propune consumatorului sa-si incerce talentul artistic, fiindca produsele HP reusesc sa apropie pe oricine de statutul de fotograf profesionist. Astfel, asa-zisii pozari din statiuni pot "linistiti" sa puna capat afacerii lor, fiindca in perioada 29 mai-23 iunie pentru orice multifunctionala HP primesti pe loc, fara tragere la sorti, un pachet foto HP pentru 100 de poze 10 x 15 si un album foto.

BIJUTERII ELECTRONICE. Un eveniment inedit, care a asociat branduri de moda autohtona si gadgeturi, a avut loc la sfarsitul saptamanii trecute la Centrul Comercial Feeria. Parada de moda si produse IT a fost punctul de plecare pentru un eveniment dedicat pasionatilor de bijuterii electronice. Este vorba despre Photo Image Communicator, eveniment care se afla anul acesta la cea de-a doua editie. Expozitia a implicat si momente interactive cum ar fi: consultatiile acordate celor pasionati de catre sponsori si sedinte foto speciale.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului