INAUGURARE. Doua noi librarii Carturesti, locuri ale unor "delicate selectii" de carte, ceai, muzica, arta plastica si alte arte la fel de fine, s-au deschis in Timisoara saptamana trecuta. Una dintre ele este situata in apropierea Pietei Unirii, pe Strada Mercy la nr. 7, cealalta in noul Iulius Mall, la parter. Comunicarea pentru Carturesti mizeaza pe lumea romaneasca interbelica in care ceea ce era fermecator si valoros in spatiul autohton, adica un anumit fast oriental, gasise un mod ingenios de a se integra creativ in noul val al ideilor celor mai moderne venite pe filiera occidentala. Inaugurarea celor doua noi spatii dedicate dichisului si huzurului a fost marcata de expozitia de pictura a lui G. Fikl, deschisa sambata, 29 octombrie, si de concertul Silent Strike. Marti, 1 noiembrie, la ora 19:00, timisorenii au avut parte de concertul Makunouchi Bento.
BRAND DE ORAS. Primul pas in construirea unui brand de oras pentru Iasi a fost facut recent intr-o discutie publica initiata de Grapefruit si gazduita de Prefectura Iasi. Procesul va continua prin crearea unei asocieri formale, nonprofit, intre persoanele si institutiile interesate si capabile sa participe la efortul de branding de oras, in vederea organizarii, coordonarii si finantarii pe termen lung a proiectului.
CASTIGATOR LA TELEFON. Brands&Beras coordoneaza campania "Knorr suna castigator" cu derulare in perioada 3 octombrie - 23 decembrie. Inscrierea in promotie se realizeaza telefonic sau printr-un SMS continand codul de bare al oricarui produs Knorr. Saptamanal au loc trageri la sorti cu 50 de potentiali castigatori. Pentru a deveni castigatori, cei intrati in cursa si contactati telefonic de catre organizatori vor trebui sa aiba la ei un produs Knorr pe ambalajul caruia se afla raspunsul la intrebari.
MARCA GUSTOASA. Magura, un produs cu o traditie de aproape 20 de ani in portofoliul Kandia-Excelent, a trecut recent printr-un proces de rebranding, ale carui rezultate se pot vedea la raft si pe posturile de televiziune din Romania. Prajitura-tort ambalata este principalul jucator in categoria patiserie. Magura a definit categoria pe piata din Romania, Kandia-Excelent detinand un brevet de inventie pentru aceasta reteta. "Noi am decis ca e timpul sa revitalizam si aceasta categorie a patiseriei si, ca de obicei, am lucrat cu McCann Word Group, atat la capitolul strategie de brand, cat si in ceea ce priveste strategia de comunicare. Ei sunt partenerii nostri inca din anul 2003 si, impreuna, am ajuns deja la al cincilea brand relansat, dupa Kandia, Laura, Papi si Rom", spune Ioana Moga, director de marketing Kandia-Excelent. Schimbarea nu a fost doar la nivel de branding si comunicare, ci chiar la nivel de produs, reteta fiind si ea imbunatatita.