DE LA MOSCOVA LA HOLLYWOOD. Compania de postproductie Chainsaw Europe a penetrat piata internationala de profil, castigand aprecierea unor companii precum Cinetel USA, Sony AXN Central Europe - noul canal Sony, J. Walter Thompson Turcia si Made Moscova. Compania a inclus deja in portofoliul sau clienti de prestigiu din mai multe tari, oferind expertiza sa industriei de film si publicitate. Utilizarea celor mai performante sisteme integrate de editare cu tehnologie AVID, expertiza si profesionalismul editorilor romani, serviciile de duplicare si de stocare a inregistrarilor in conditii de maxima securitate, transmiterea prin Internet in intreaga lume a inregistrarilor de mari dimensiuni stau la baza extinderii la nivel international a serviciilor Chainsaw Europe. Pe piata romaneasca, Chainsaw Europe a realizat servicii de postproductie - spoturi tv si radio - pentru clienti importanti.
IMPLICARE SOCIALA. Compania Procter&Gamble se implica in strangerea de fonduri pentru reamenajarea si dotarea scolii din Preluci, judetul Bacau, afectata de inundatii. Organizatorul este Compania de Teatru DâAYA, care a conceput proiectul "Nopti de teatru pentru zile mai bune!" ca pe un mod de a strange fondurile necesare. Procter&Gamble a fost alaturi de copiii si profesorii din Preluci cu ocazia deschiderii noului an scolar, festivitate din care nu au lipsit un moment artistic sustinut de trupa DâAYA si impartirea de cadouri pentru copii.
CARTE. Cine are carte are parte. Asa ca, daca vreti sa deveniti specialisti in domeniul comunicarii, trebuie sa cititi carti de specialitate. O colectie interesanta o puteti gasi pe www.brandbuilders.ro. Brandbuilders este prima colectie din Romania specializata in carte de marketing si advertising. Ea se adreseaza oamenilor din domeniu, celor pe care-i numim generic "constructori de branduri", dar si celor care cocheteaza cu domeniul.
CARD ELECTROLUX. Programul "Electrolux Family Club" implineste anul acesta doi ani de la initiere. Este vorba despre un program de recompensare prin care pentru fiecare achizitie cumparatorii acumuleaza puncte, care pot fi preschimbate in produse din catalogul trimestrial Electrolux Family Club. Cardul are o valabilitate de doi ani, dupa care poate fi reinnoit. Anul acesta Electrolux sarbatoreste 10 ani de existenta pe piata romaneasca.
Grupaj realizat de
Alex Anghel si Eliza Dumitrescu