CU PICIOARELE PE PAMANT. "Meniul Club World! Acum si pe pamant", promotia pentru British Airways a inceput la 21 iunie cu un curs de gatit pentru reprezentantii mass-media si s-a incheiat la 24 august cu desemnarea castigatorului. Premiul au fost biletele pentru doua persoane cu trei destinatii posibile (Londra, Caraibe sau Mauritius) si servirea de catre castigator a meniului special de la clasa business la Restaurantul La Provence. Campania coordonata de Action Global Communication a inclus promovarea prin pliante, pe Internet si includerea meniului Club World in meniul de la Restaurantul La Provence.
Mai mulTi cai. La Salonul International Auto de la Frankfurt, Volkswagen va prezenta noul Golf R32, o noua editie a celui mai puternic Golf. Un model sport: 250 cai putere, tractiune integrala, viteza maxima 250 km/h. Noul R32 este dezvoltat pe baza generatiei Golf V. Preturile incep de la 25.773 euro CIP pentru varianta de cutie manuala. Noul Golf poate fi recunoscut nu doar prin logoul R32, ci printr-un design si o echipare originale. Masina e dotata fie cu o cutie de viteze manuala cu sase trepte, fie - optional - cu o cutie de viteze cu ambreiaj dublu (DSG). Echipat cu DSG, "R32" este chiar mai rapida: 6,2 secunde in loc de 6,5 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h. Totodata, automobilul este neobisnuit de usor de manevrat⦠In lateral ies in evidenta jantele de 18 toli, din aliaj usor (model Zolder), cu 20 de spite.
CU BU LA PARIS. Brands & Bears a dezvoltat si implementat cea mai noua promotie pentru BU. Este vorba despre o campanie derulata intre 20 iulie si 30 septembrie la nivel national si promovata in presa, prin printuri la punctele de vanzare si printr-un spot tv de 20 de secunde. Premiile constau in parfumuri BU, esarfe, telefoane Nokia si un week-end de shopping la Paris pentru doua persoane.
IMAGINE HOUSE. Danny Tenaglia, cunoscutul DJ american care a colaborat cu vedete precum Madonna, Michael Jackson, Pet Shop Boys, Grace Jones, Jamiroquai, New Order, Lisa Stansfield, Cher sau Blondie, a fost prezent miercurea trecuta in Kristal Glam Club. Organizatorii au vazut in aducerea celui mai scump DJ din lume o investitie in imagine. Si asa a si fost daca stam sa ne gandim ca nu mai era loc sa arunci un ac inauntru, iar afara multimea era dispusa sa plateasca un milion de lei pentru a-l vedea si a-l auzi pe acesta. Cert este ca cel care a avut initiativa acestui concert a adus un plus de notorietate clubului.