x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

24 Aug 2005   •   00:00
STUFSTOCK BEA URSUS. Festivalul de muzica rock si folk Stufstock a implinit trei anisori. Locul ales pentru desfasurarea acestui eveniment a fost, la fel ca si anul trecut, statiunea nonconformistilor - Vama Veche. Dupa asocierea cu Liberty Parade, marca Ursus a mai trecut in agenda si Festivalul Stufstock. Conceptul "Muzica Ursus" a adunat anul acesta pe scena 35 de trupe romanesti precum: Vita de Vie, Kumm, Vama Veche, Zob, OCS, Luna Amara, Travka, Taine, Altar, Nightlosers, Semnal M, Florin Chilian si Fara Zahar. Evenimentul a adunat peste 40.000 de spectatori, fiind o reusita pentru Ursus si pentru artistii de pe scena. "Succesul pe care l-a avut Festivalul Stufstock de anul trecut ne-a facut sa continuam aceasta relatie speciala, prin care cea mai buna bere romaneasca se asociaza cu cea mai buna muzica romaneasca", a declarat Alexandra Rusu, Senior Brand Manager Ursus.

AGENTIE CU CREASTA. Campania "Citeste o carte!", semnata Lowe, a ajuns in finala Festivalului de la Cresta. Dupa un traseu competitional interesant - premiata cu aur si argint la Golden Hammer 2004 si argint la Epica, nominalizata la Ad Print, New York, si acum la Cresta - campania mai trebuie sa-si arate muschii la cel mai important festival de publicitate din lume - Cannes, acolo unde, anul acesta, la Sectiunea outdoor, o lucrare pe aceeasi tema, a Agentiei Leo Burnett Praga, a castigat un leu de argint, cu o campanie pentru National Library. Sloganul campaniei (atasat pe hartiute lipite de coperti) celor de la Leo suna in felul urmator: "Read it before Hollywood does" (Citeste-o inaintea celor de la Hollywood), iar executiile sunt precum copertile de filme: Cartea "Batranul si marea" a celebrului Hemingway infatiseaza un batran cu doua domnisoare in prim-plan, iar in spate o barcuta modesta de pescar si marea, romanul "Crima si pedeapsa" de Dostoevsky prezinta doi barbati de culoare inarmati pana-n dinti. Facand o comparatie intre executiile celor din Cehia si cele ale Agentiei Lowe putem spune ca avem o sansa la Cannes.

PROVOCARE DE LA FAIRY. Fairy a tinut sa demonstreze eficienta detergentului de vase, invitandu-i pe bucurestenii in trecere prin Parcul Herastrau sa murdareasca sute si mii de farfurii cu mici consumati pe ritmurile trupelor invitate la cea mai mare petrecere in aer liber din aceasta vara. Au cantat HI-Q, Vita de Vie, Etno si D’Or. Evenimetul a fost organizat de 2Active PR.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului