SIMPLU. Campania pentru berea Noroc, semnata Headvertising inceputa anul trecut, e bazata pe ideea ca fiecare se rasfata dupa o zi de munca si are anul acesta doua continuari. Se pastreaza aceeasi idee creativa, dar, de data aceasta, personajul nu mai este un taximetrist care isi ofera o bere Noroc dupa o zi de munca, ci un pasionat de bricolajul la domiciliu. Se pastreaza ideea de personaj simplu, surprins intr-o situatie obisnuita de viata, evitandu-se ideea de spectaculos, de exploziv, de evadare pe care o comunica de obicei comunicarea pentru alte marci de bere. Spoturile confirma faptul ca marca isi pastreaza publicul tinta.
INTERNET COOL. RomTelecom isi promoveaza cel mai nou serviciu de acces prin dial-up la Internet, ClickNet Start, printr-o campanie derulata de la inceputul lunii august in presa scrisa, la radio si la televizor. Campania este semnata de Grey Worldwide si este gandita ca o replica a unui public in pas cu timpul si pasionat de Internet la modul de viata mai traditionalist al unor persoane care inca se mai informeaza exclusiv din carti, de la televizor sau de la radio. Campania pune accentul pe ruptura de comunicare dintre cele doua tipuri de public, avantajand, evident publicul cool, al internautilor. O alta componenta a campaniei o reprezinta ClickNet Bonus, un program promotional cu premii.
ASOCIERE SONORA. Radio Total se asociaza cu muzica de buna calitate, cu personalitati care au facut istorie in domeniul lor. De data acesta, ei promoveaza turneul european al lui Jon Anderson, vocea de aur a trupei Yes. Jon Anderson marcheaza peste 35 de ani in muzica rock printr-un turneu care alatura Romania, printre altele, Poloniei, Ungariei, Germaniei, Frantei, Norvegiei si Finlandei. Ideea pe care mizeaza aceasta asociere este aceea a calitatii, care rezista trecerii timpului. De curand Radio 21 s-a asociat cu Liberty Parade comunicand o mai mare deschidere spre ceea ce este actual si cool.