x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

10 Aug 2005   •   00:00
PREMII DE VARA. Participantii la campania Visa si-au primit premiile constand in pachete de vacanta ce au inclus cinci destinatii celebre (Paris, Londra, Barcelona, Amsterdam, Roma), dar si bilete de avion, cazare, turul orasului, asigurare medicala si 1.000 de euro bani de buzunar. La aceasta campanie au participat atat utilizatori particulari, cat si comerciantii care au acceptat plata prin card. Acestia din urma au castigat sisteme Home Cinema. Promotia a inclus si premii constand in articole adecvate sezonului estival. Campania semnata de Grey Worldwide Romania si de Tempo Advertising a fost gandita ca un mod de a promova avantajele pe care le prezinta platile electronice.

URC... SUS CU URSUS. Anul acesta, la Liberty Parade, cel mai mare eveniment de muzica house, a plouat torential... cu bere. 5.000 de litri de bere Ursus au stins setea participantilor, consumul ridicandu-se la peste 10.000 de halbe, adica circa 100 de butoaie. Celebrii DJ belgieni Filterheadz au mixat aproape doua ore si au fost recompensati cu 5.000 de euro. Au mai evoluat DJ Raresh, Suie Paparude, Raoul Russu, Optick, Allen, Horace Dan D., Rosario Internullo, Pagal, Dew Blue, Dan Ene si Jay Bliss. Asocierea marcii Ursus cu muzica buna a avut loc inca de anul trecut si se pare ca a insemnat un castig in ceea ce priveste notorietatea marcii.

PATINOAR LA MAMAIA. De la Coca-Cola citire se pare totusi ca vara poate fi ca iarna, si asta chiar pe plaja la Mamaia, la Coca-Cola Ice Land, primul patinoar pe plaja. In schimbul a trei capace de Cola, doritorii de senzatii ca gheata vor primi o pereche de patine si o pereche de sosete de unica folosinta. Conceptul face parte din Coca-Cola Soundwave, o platforma de comunicare derulata in aceasta vara in intreaga Europa si care li se adreseaza tinerilor prin intermediul celor mai diverse genuri de muzica.

L’OREAL ESTE COAFATA DE ZENITH. L’Oreal Consumer Products a anuntat ca ZenithOptimedia a fost aleasa firmei pentru media planning si pentru cumpararea spatiilor publicitare in Europa, fiind cuprinse 26 de tari. Aceasta este urmarea unei intense recenzii facute in ultimele patru luni in care Zenith Optimedia si Universal McCann au fost participantele-cheie. Patrick Rabain, presedinte L’Oreal Consumer Products, a spus: "L’Oreal face o investitie substantiala in media si este necesar sa generam o recuperare cat mai mare a investitiilor. Apreciem contributia pe care a avut-o Universal McCann in business-ul nostru. Oricum, simtim ca nevoile noastre viitoare vor fi mai bine servite alegand ZenithOptimedia ca unic partener".

Grupaj realizat de Eliza Dumitrescu si Alex Anghel

×
Subiecte în articol: sufletul comertului