x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

05 Aug 2005   •   00:00
APROAPE DE CLIENTI. In Franta, la Portel des Corbi"res, entuziastii Jeep de pe tot cuprinsul Europei si de pe alte continente s-au adunat pentru un week-end in pitoreasca statiune Chateau de Lastours, cu prilejul celei de-a cincea editii Euro Camp Jeep. Cele trei zile au marcat unul dintre cele mai de seama evenimente prin care s-au celebrat marca, vehiculele si stilul de viata Jeep. Euro Camp Jeep este un eveniment exclusivist, anual, destinat special fanilor marcii.

PUNE SUFLET IMPRUMUTAT. Alka are o noua identitate vizuala. Conceptul "ALKA pune suflet" este inspirat din vorbele de duh ale batranilor, care spun ca mancarea in care se pune suflet este cea mai gustoasa. Insa acest concept nu este tocmai nou si acelasi lucru l-am putea spune si despre "noul" ambalaj in cutie, care nu este altceva decat o preluare a modelului de ambalaje folosit de ceva timp pe pietele externe. Chiar daca tehnologia ambalajului nu este tocmai una originala, nu putem sa nu observam avantajele: cutia protejeaza mai bine produsele, ofera o eficienta sporita a spatiilor atat "la raft", cat si in sacosa cumparatorului, precum si o pastrare mai indelungata a prospetimii produselor. Compania lanseaza noile sale produse din categoria premium, la elaborarea carora a lucrat mai bine de un an.

NASUL. Foss Advertising semneaza conceptul creativ al campaniei de lansare pentru Focus Sat, noua companie de televiziune digitala prin satelit. Si, cum orice lucru nou trebuie mai intai botezat, spotul tv dedicat lansarii Focus Sat prezinta chiar scena unui botez la tara. "«Botezul» comunica in principal ideea usurintei cu care Focus Sat aduce distractia chiar si in locuri mai putin favorizate din acest punct de vedere. In acest scop am incercat sa prezentam o scena cat mai veridica, dar si, speram noi, foarte simpatica, din «viata la tara»", declara Mihaela Iacob, Chief Operating Officer - Foss Advertising.

ADBREAK. Peste 1.300 de tineri, o atmosfera perfecta pentru o noapte de vizionat spoturi de cea mai buna calitate, asa s-ar putea descrie cel mai bine ce s-a intamplat joi, 28 iulie, La Motoare. Dupa ce invitatii au facut o prezentare succinta a ceea ce inseamna Cannes Lions pentru industria de publicitate si pentru educatia tinerilor pasionati, La motoare au pornit motoarele. Pentru prima oara in lume, la o luna si ceva de la finele Festivalului de la Cannes, ambasadorul Cannes in Romania, Teodora Migdalovici, a facut posibila vizionarea spoturilor premiate anul acesta. Timp de doua ore am asistat la un eveniment bine savurat.

Grupaj realizat de Alexandru Anghel

×
Subiecte în articol: sufletul comertului