x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

de Eliza Dumitrescu    |    27 Iul 2005   •   00:00
COMUNICARE GILLETTE. Gillette anunta un nou produs, Blue II Excel, menit sa asigure un barbierit desavarsit, o piele mai fina si mai neteda si un efect ravasitor asupra femeilor, pentru ca, folosind noul aparat, barbatii isi vor putea pune perfect in valoare puterea de seductie. Acestea sunt atuurile pe care mizeaza comunicarea Gillete pentru Blue II Excel, subliniind si faptul ca aparatul nu este vazut ca unul care face concurenta produselor de inalta tehnologie de tipul Match 3 sau Match 3 Turbo.

CASA ANULUI 2020. Electrolux Design Laboratory invita tinerii studenti de la Arta si Design sa participe la competitia internationala de design de aparatura electrocasnica, aflata in acest an la cea de-a treia editie. Ideile creative ale tinerilor trebuie orientate spre tema "Casa anului 2020", iar criteriile luate in calcul de juriu vor fi designul inovativ, functionalitatea si aspecte care tin de tehnologie. Concursul este realizat in colaborare cu site-ul www.designboom.com, deschis studentilor la design din toate tarile. Premiile vor consta in obiecte electrocasnice, bani ori participarea la evenimentul de design din luna noiembrie, de la Stockholm, unde vor avea loc workshop-uri, construirea machetelor si seminarii.

INVITATIE LA CONCEDIU. Campania pentru Fanta Bamboocha continua in stilul sau viu si plin de culoare. De data aceasta, a fost vorba despre un sampling realizat in redactii de echipa Image Promotion, insotita de majorete si doi actori, care au jucat un numar de pantomima si au initiat un mic concurs de dans ad-hoc, cu premii constand in portocale si sticle de Fanta. Dupa explozia de veselie si dupa ce au consumat bautura buclucasa, redactorii au fost invitati sa completeze, pe propria raspundere, o cerere de concediu neconventionala care, dupa obisnuitul "Subsemnatul..." continua in versuri. Iata o mostra: "Buna ziua, domnul sef/Azi m-a apucat un chef,/Sa-mi iau lumea-n cap, pe bune,/Sa ma Bambouchesc prin lume!".

CONTUL PENNY MARKET. Grupul german Rewe, care are in componenta sa si alte retele de magazine ca Billa, Selgros si XXL Megadiscount, inaugureaza in Romania reteaua de supermarketuri Penny Market. Pana la sfarsitul anului, vor fi deschise 20 de astfel de magazine in diverse orase din tara. Agentia iMagic se va ocupa de realizarea comunicarii prin vizualuri, design si adaptarea identitatii de corporatie.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului