x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

24 Iun 2005   •   00:00
COMUNICARE ONLINE. Sicomed a relansat newsletterul electronic de corporatie realizat de Kinecto Permission Marketing. Pe aceasta cale, Sicomed va transmite lunar informatii despre activitatea companiei, isi va prezenta proiectele sociale, va oferi raspunsuri la intrebarile abonatilor legate de portofoliul de medicamente. Newsletterul face parte din strategia de loializare si va intensifica activitatea de comunicare online a companiei.

BECK’S-3D. McCann a initiat o noua campanie de panotaj exterior cu design inovator. Outdoorul este conceput ca un ansamblu tridimensional reprezentand cinci cilindri umpluti cu apa, hamei si malt, o sticla Beck’s generata 3D si eticheta. Campania, inceputa la Bucuresti, se va desfasura in toata tara. La baza campaniei sta in continuare ideea creativa a "legii puritatii berii".

CONTUL SAMSONITE. Initiative va gestiona contul global de media al Samsonite asigurand dezvoltarea strategiilor de marketing si crearea unor solutii de media neconventionale. Unul dintre obiective este consolidarea pozitiei marcii Samsonite Black Isabel ca brand premium. Initiative, una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, activeaza pe piata media din Romania de aproape 11 ani.

INTERNETICS 2005. Zapp devine din acest an partener oficial al Internetics 2005. Obiectivul comun este de a-i sprijini pe antreprenorii si pe oamenii de marketing sa isi dezvolte afacerile folosind mediul online; trebuie schimbata perceptia asupra Internetului care trebuie privit ca un "mediu de comunicare complementar" (Robert Redeleanu-Zapp). Festivalul Internetics a fost initiat de agentia Millenium Communications. Pe 23 iunie, in cadrul Internetics, va avea loc conferinta de presa "Cum sa iti transformi site-ul intr-un instrument de marketing eficient".

LINISTE CU SONATA. Campania pentru Hyundai Sonata, realizata de Young&Rubicam, evidentiaza principalul beneficiu al modelului, silentiozitatea deosebita. Printurile, sugestive tocmai prin simplitatea ideii creative, infatiseaza strazi acoperite de covoare menite sa absoarba orice zgomot. Peisajul urban surprins in cele trei printuri care sustin campania aduce o nota de rafinament si de romantism alaturandu-se sugestiei initiale de liniste si de confort.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului