BRANDUL ROMANIA. Agentia Grapefruit a lansat la 14 iunie primul forum pentru discutii pe tema Romaniei ca brand. Obiectivul site-ului BrandingRomania.ro este sa determine constientizarea de catre factorii de decizie la nivel national a necesitatii de a recurge la un efort constant si coordonat in vederea construirii brandului Romania. Strategia consta in implicarea in discutii publice, pe acest forum, a tuturor vocilor relevante din spatiul public romanesc: antreprenori, jurnalisti, artisti, oameni de stiinta, dar si reprezentanti ai unor institutii.
NUME NOU. Ursus Breweries este noul nume care reprezinta operatiunile SABMiller in Romania. Se pastreaza numele sub care s-a impus cea mai puternica marca romaneasca a portofoliului companiei. La acesta s-a adaugat "Breweries", nume reprezentand statutul international al companiei, subsidiara a SABMiller, unul dintre cei mai mari trei producatori de bere din lume. SABMiller este prezenta in peste 40 de tari de pe patru continente. Din portofoliul Ursus Breweries fac parte marcile Ursus, Timisoreana, Ciucas, Peroni si Pilsner Urquell.
CAMPANIE SANGEROASA. Lowe desfasoara o campanie pentru promovarea revistei de constructii si amenajari Selectiv. Campania este intitulata "Instincte ucigase" si are ca obiectiv sa pozitioneze revista ca pe un produs unic, si nu ca pe un concurent al revistelor de gen. Instrumentele campaniei sunt printurile, un spot radio si site-ul revistei. Se porneste de la o experienta pe care multi au trait-o avand, in cazul povestii reflectate de campanie, consecinte duse la extrem. Obisnuitele si interminabilele dificultati, intampinate cu ocazia colaborarii cu diverse echipe de muncitori in vederea amenajarilor interioare, scot la iveala pornirile ucigase ale beneficiarilor exasperati. Ideea e ca, pentru a evita acest deznodamant sangeros si "complicatiile" aferente, solutia ar fi sa citesti informatiile utile din paginile revistei Selectiv.
SEMIFINALA THIRST. Thirst, competitia pentru DJ cu impact global organizata de Heineken Music, a ajuns la semifinala. Evenimentul s-a desfasurat la Kristal Glam Club (Bucuresti). Cinci DJ talentati si-au prezentat piesele premium, castigatorii fiind DJ Raul si DJ Marica. Unul din cei doi va merge in Croatia, la Finala Europeana a Thirst, dupa confruntarea la 2 iulie de la Mamaia. Heineken Music face parte din strategia de comunicare a companiei Heineken si are ca obiectiv descoperirea si promovarea celor mai talentati si vizionari DJ din lume.