x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

15 Iun 2005   •   00:00
BRANDURI. Pe piata cafelelor rafinate, concurenta este puternica si se exprima creativ. Illy collection este un concept prin care Illycaffe isi promoveaza cafeaua espresso, unul dintre brandurile cele mai importante. Cesti cu design original realizat pentru Illy de arhitectul Matteo Thun sunt decorate de artisti afirmati si de tineri talentati din intreaga lume. Pictori, fotografi, regizori de talia unor Sebastiao Salgado, Jeff Koons, Francis Ford Coppola, Federico Fellini au decorat serii limitate de cescute Illy. Conceptul Illy Collection s-a nascut in 1992 ca o modalitate creativa si estetica de a construi si promova reputatia brandului. La sfarsitul lui mai, Illy Collection a fost prezenta si in Romania in cadrul Festivalului Ad’Or. Saptamana trecuta, Elite a anuntat castigatorii concursului de pictura pe cesti pe tema "Arta Cafelei". Prin "Elite Collection", compania promoveaza in primul rand tinerii creatori pe nisa a exprimarii plastice. Presa a fost ingenios anuntata, la invitatie fiind atasata o pensula care in seara premierii a putut fi folosita pentru a picta o ceasca uriasa de panza.

FARMACIILE VESELE. 1 iunie a marcat pentru Help Net inceputul campaniei Happy Children, cea mai vasta campanie de pictura pe fata organizata in Romania. Vor fi implicate farmacii din noua orase. Campania din iunie e o reeditare, la cererea parintilor si a bunicilor, a evenimentului initiat si desfasurat in decembrie 2004-ianuarie 2005. Mizand pe ludic, creativitate si culoare, campania s-a bucurat de un real succes in prima sa etapa, cand peste 2.000 de copii au beneficiat de momentele amuzante de la Help Net.

VACUTA "DEMATERIALIZATA". Designerul Frederic Molenac, care si-a inceput cariera alaturi de Claude Montana si Jean-Paul Gaultier, este prezent la CowParade Bucharest 2005 pentru a decora vacuta RomTelecom. Utilizand "dematerializarea" pentru a crea o opera dinamica, inspirata de mass-media si de jocurile virtuale ce va reflecta lumea suprainformationala, dinamica in care traim. Vacuta "dematerializata" va putea fi admirata in Rotonda Centrului Orhideea. Referindu-se la situatia unora dintre vacutele deja expuse in Bucuresti, care au fost vandalizate, Molenac a afirmat cu umor ca numai artistii au voie sa "vandalizeze si sa taie vacutele", facand aluzie si la tehnica folosita de el. Componenta caritabila a fost subliniata de artist ca un aspect important al CowParade. (E. Dumitrescu)

×
Subiecte în articol: sufletul comertului