MAI MULT DE LA ARCTIC. Arctic lanseaza o campanie de comunicare pentru promovarea noii game de produse cu design unitar. Se doreste comunicarea ideii de nou si sa se pozitioneze Arctic in postura de brand romanesc favorit. Sloganul sub care se desfasoara campania este: "Primesti mai mult in noua familie Arctic". Conceptul creativ apartine agentiei Odysey, iar spoturile, in regia lui Lawrence Giacomelli au un ton cald si natural. In afara de spoturile tv, campania este sustinuta prin materiale promotionale (cataloage, afise, stikere la punctele de vanzare) si evenimente organizate pentru dealeri.
PARTENERIAT IN COMUNICARE. La mijlocul lunii mai, in Italia, 11 agentii de PR, din 11 tari europene au semnat un pateneriat bazat pe schimbul de servicii si informatii din domeniu. Initiatorul acestui
proiect este agentia Soluzione Group din Italia care isi desfasoara activitatea in comunicare din 1988. Ideea de la care s-a pornit e aceea ca domeniul comunicarii reprezinta sinteza intre cultura si afaceri, idee abordata in contextul extinderii Uniunii Europene si al globalizarii. Compania romaneasca implicata e 4 ACEpr&publicity, din al carei portofoliu fac parte companii ca Artelecom, Diverta, Elmiplant, Flamingo Computers, MTV.
CREATIVITATEA AUTOHTONA. Spotul tv pentru Festivalul de publicitate AdâOr e semnat de Mercury Promotions si are ca atuuri casting-ul de calitate si ideea originala de a valorifica spatiul neconventional, dar autentic si de o reala valoare culturala a cimitirului de la Sapanta. Infuzia de spirit autohton si de traditie a creativitatii este nota necesara pe care acest spot o asociaza festivalului. Spotul face parte din campania "Creativitatea la romani", alaturi de un spot radio, machete pentru presa scrisa,
bannere pentru Internet.
TERAPIA CULTURALA. Producatorul roman de medicamente, Terapia SA Cluj, a
inaugurat recent noul sediu din Bucuresti, din Splaiul Independentei. Acest eveniment, la care au participat toti partenerii companiei si importante oficialitati din cadrul Ministerului Sanatatii si Familiei, Agentiei Nationale a Medicamentului si specialisti din domeniul medical, se inscrie in strategia de dezvoltare a companiei, care vizeaza consolidarea pozitiei sale pe piata nationala. Pe langa discursurile obisnuite ce au loc la asemenea evenimente, trebuie mentionat faptul ca organizatorii evenimentului ne-au rezervat o surpriza placuta. E vorba de transformarea, pentru cateva momente, podiumului rezervat vorbitorilor intr-o scena de teatru. Acest lucru a fost posibil cu ajutorul a doi actori cunoscuti (Claudiu Bleont si Magda Catone) care au pus in scena un scurt moment teatral.