TOVARASA KRESKOVA. Desi are un concurent serios in comunicare, reprezentat de Vodka Imperial, Kreskova s-a relansat prin spotul tv realizat de agentia Papaya Advertising, agentie reprezentata de Robert Iderle. Imperial merge pe ironizarea comunismului, intr-un spot care evoca atmosfera de la congresele acelei vremi si spiritul tovarasesc. Kreskova urmareste un filon, rupt parca din filmele rusesti, amintind de spiritul si lirismul unor Karamazovi. Vodka se transforma in aceasta viziune
intr-o licoare vrajita, care populeaza imaginatia personajului cu niste "tovarase" iesite parca din lirismul unui burlac. Productia spotului este una de calitate, realizata fiind de Castel Film, in regia lui Razvan Marculescu, Robert Iderle fiind copyrighter.
RACORITOARE EXTREME. Campania pentru Pepsi X e sustinuta de un spot care a primit un Leu la Festivalul de Advertising de la Cannes. Ideea pe care o comunica este una cu priza la tineri, aceea de traire extrema. O multime de tineri este antrenata intr-o calatorie "teribila", la capatul careia, ii astepta intrebarea: "Sa fie aceasta Noua Galaxie?". Ei isi pot oricand relua cautarea extrema conform sloganului "Energy Cola, Experimenteaza!". O data cu lansarea pe piata a spotului Pepsi, Red Bull a avut un raspuns prompt, pe aceeasi nisa - a experientei extreme, lansand un concurs de aparate de zbor pentru plonjat in Dambovita.
LANSAREA COWPARADE. La 1 iunie va avea loc, la terasa La Motoare, lansarea oficiala a CowParade Bucharest 2005, cel mai mare eveniment de arta publica din lume. Conferinta de presa de la ora 16:00 va fi urmata de activitati distractive pentru copii, concert Vita de Vie, Zob si Pavel Stratan. De la ora 21:00 se va proiecta filmul de desene animate "Home on the Range", care are ca personaje principale trei vaci. Finalitatea acestei manifestari artistice, inedita prin evenimentele pe care le genereaza si prin suportul artistic folosit de creatori, este una caritabila.
OPENAD.NET. Prima platforma mondiala online de idei ne-brand-uite si nepublicate din zona de advertising, design si marketing se lanseaza in Romania prin agentia Millenium Communication. Companiile pot opta fie pentru deschiderea unui pitch, prin Open Pitch (caz in care 2.000 de autori din mai mult de 30 de tari le vor sta la dispozitie), fie pentru vizionarea ideilor, prin Open Gallery, si, in acest caz, vor avea posibilitatea de a naviga online printr-o galerie de imagini postate de mii de autori din reteaua mondiala de creativi. OpenAd.net le da creativilor posibilitatea de a-si face lucrarile vizibile pe piata mondiala de advertising si de a le pune astfel in vanzare. (Eliza Dumitrescu)