|
SPOT PE SCURT. Campania realizata de Graffiti BBDO pentru revista Dosarele Istoriei continua cu un spot "pe scurt". Spotul va fi difuzat pe Realitatea TV si pe MTV in perioada aprilie-mai.
Sase ani de conflict sunt rezumati in sase secunde, clipul punctand sonor momentele-cheie ale celui de-al doilea razboi mondial: inceputul razboiului - 1939, atacul de la Pearl Harbour - 1941, debarcarea in Normandia, cucerirea Berlinului de catre rusi. Pe aceeasi idee minimalista a mizat agentia si in realizarea printurilor care reprezentau figuri celebre ale istoriei prin trasaturi fizionomice definitorii. Campania este sustinuta sonor si printr-un spot radio, tot pe scurt.
MAI MULT SPATIU. Agentia de creatie Icon si Departamentul de Product management al Volkswagen relizeaza campania pentru Volkswagen Golf Plus. Sloganul campaniei este "Unii oameni au nevoie de mai mult spatiu", spotul comunicand aceasta idee intr-un mod sofisticat si provocator. Publicul-tinta este reprezentat de tineri din mediul urban, rafinati, deschisi si care investesc in propria imagine.
ZILELE LATINO. Club TRAVELescu organizeaza in perioada 17-22 mai 2005, la sediul clubului din Bdul Unirii nr. 55, zilnic, intre orele 10:00 si 19:30, zilele latino, o manifestare complexa de prezentare dedicata tarilor latino - Spania, Portugalia, Peru, Cuba, Mexic, Argentina, Brazilia, Venezuela, Chile - , precum si oferta turistica pentru aceste destinatii. Clubul de turism TRAVELescu si-a propus sa fie promotor al destinatiilor turistice prin excursii virtuale si un loc de intalnire a turistilor romani. Interesant este felul in care fiecare tara isi vinde imaginea. In prima zi, Peru a avut un bazar cu obiecte artizanale, o formatie care a incantat audienta si un film despre minunatiile din Peru. Ramane de vazut cum se vor prezenta celelalte tari pentru a castiga cat mai multi turisti romani.
Grupaj realizat de Eliza Dumitrescu
Citește pe Antena3.ro