x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

13 Mai 2005   •   00:00


  • 14 mai 2005
  • BUN GUST. Lansata in 2003, marca Agricola Bacau vine in mai 2005, cu prima campanie de imagine: "Sigur pe gustul tau". Campania a inceput cu prima conferinta de presa a grupului romano-german la Bucuresti, pe 11 mai, urmand ca din 13 mai comunicarea sa fie sustinuta printr-un spot tv si campanie de presa. Spotul a fost realizat de Carter Films (Marea Britanie) in regia lui Chris Stevenson si va fi difuzat la Antena 1, TVR 1 si TVR 2. Ca si logo-ul Agricola, spotul pune accentul pe simplitatea si prospetimea cadrului natural autohton si a spatiului rustic, venind insa si cu o nota de umor. Campania, realizata de Tempo Advertising, doreste sa comunice valorile traditionale ale brand-ului: naturalete, distinctie, profesionalism, experienta.

    ENERGIE PRAGMATICA. Noua campanie Amigo face parte dintr-un program de comunicare mai vast sub sloganul "Nu lasa lucrurile bune sa treaca pe langa tine". Campania se adreseaza unor oameni mari, care, desi nu au uitat de fumusetea povestilor din copilarie, cred mai degraba intr-un mesaj pragmatic. Si acesta ar fi "Amigo iti indeplineste dorintele. Pestisorul de aur e pentru decor". De apreciat e chipul in care presa a fost anuntata de campanie: un sezlong si un termos Amigo ii trimit pe oamenii de presa sa-si savureze cafeaua in natura. O promotie paralela ii vizeaza pe distribuitorii de prim rang ai Amigo, care au sansa de a vizita fabricile din Brazilia ale grupului Iguacu (detinator al marcii Amigo).

    DACA VREI UN BEBE, PREGATESTE-TE! Agentia Odyssey relizeaza campania de comunicare pentru noua linie de produse electrocasnice Bebeko. Target-ul campaniei il reprezinta cuplurile tinere. Ideea pe care mizeaza spotul tv este aceea ca odata realizat un mediu plin de siguranta in cadrul familiei, poate aparea si un copil. Si, pentru ca produsele Bebeko raspund acestor nevoi speciale, sloganul campaniei, "Noua linie Bebeko. Si te gandesti la copii", e o abordare plauzibila pentru un cuplu tanar. Logo-ul campaniei, realizat de Image Promotion, este deosebit de expresiv.

    TESTARE NOKIA 9300. Nokia Romania incurajeaza accesul la tehnologiile inteligente printr-un program de testare care s-a desfasurat in Bucuresti, in peste 18 magazine din reteaua de distributie Nokia. Peste 5.700 de persoane au putut vedea care sunt facilitatile oferite de modelul Nokia 9300. Zilnic, timp de 6 ore, persoane specializate au oferit explicatii detaliate privind modul de utilizare a diverselor facilitati ale telefonului. Un program de testare similar, dedicat oamenilor de afaceri, va fi lansat in curand.

    Grupaj realizat de Eliza Dumitrescu

    ×
    Subiecte în articol: sufletul comertului