x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

10 Mai 2005   •   00:00


  • 11 mai 2005
  • LA CATAUA LESINATA. Cine a zis ca romanul nu mai are simtul umorului? Acesta nu si-l va pierde niciodata. Cel mai la indemana exemplu este chiar localul "La cataua lesinata". Un patron vesel a gasit de cuviinta sa-si numeasca astfel localul in care se joaca, atentie!, biliard si dart. Si, oricat de jalnic si de prapadit ar fi acest local, tot nu te lasa inima sa nu intri, macar din curiozitate. Curiozitatea se accentueaza atunci cand te intrebi de unde vine numele, o fi fost un caine lesinat sau o femeie de moravuri usoare careia ii placea sa le traga la masea?

    DIN INIMA PLAZA ROMANIA. Sfarsitul campaniei de la Plaza Romania a avut loc in cadrul cocteilului din 5 mai cand toate companiile implicate au primit o diploma de merit. Pe langa reprezentantii acestora, alti participanti de seama au fost: Andreea Marin, Cove, Ali Ergun Ergen. Suma stransa de 10.000 de euro plus alte donatii anonime vor fi utilizate pentru a cumpara aparate auditive si alte necesitati pentru "Centrul pentru copii cu nevoi speciale numarul 2" din Sectorul 6.

    PROST, DA, BUN. Clientul a cerut: "Faceti o campanie in care sa comunicam suprafete de expunere creative si accesibile". Saatchi&Saatchi a raspuns: "Daca n-ai bani trebuie sa ai minte! Spotul se rezuma astfel: decat sa arunci banii pe un spot prost, mai bine faci o campanie buna de print. In final, spotul a fost complicat: e greu sa mimezi stangacia, eroarea, grosolania, jocul prost, asincronul. Agentia Saatchi pare ca a reusit: un spot bun vorbind despre un spot prost.

    MOS: MISIUNE INDEPLINITA. Sambata am fost martorii unei serii incendiare marca Ministry of Sound. DJ Nick Bridges a adus cu sine un electrominimal ce a aprins spiritele; s-a aflat acolo si reprezentantul roman DJ Almud. Acesta a demonstrat ca si partea romana poate tine cap de afis in astfel de show-uri prin combinatia setului sau electro cu chitara live. Reactiile publicului au aratat ca brand-ul Ministry of Sound se afla pe drumul cel bun.

    LIBRARIA CRESTINA SHALOM. Va vine sa credeti ce culmi poate sa atinga umorul asociat cu numele de marca? Fonturile folosite sunt unele speciale, de mare angajament. Sugubete la prima vedere, fonturile salutului, diferite de celelalte si un pic bolduite, te trimit cu gandul la un restaurant chinezesc. Asta pentru a multumi pe toata lumea de orice religie ar fi.

    ×
    Subiecte în articol: sufletul comertului