x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

05 Mai 2005   •   00:00


  • 6 mai 2005
  • F. HOFFMANN LA ROCHE ARE UN NOU TEMPO. Divizia de PR a agentiei Tempo Advertising a castigat pitch-ul organizat de compania farmaceutica F. Hoffmann-La Roche. Criteriile care au stat la baza pitch-ului au fost "gandirea strategica", "competenta dovedita in relatiile cu mass-media", "creativitatea propunerilor". Agentia va gestiona relatiile cu presa centrala si locala si va realiza toate proiectele de comunicare ale companiei. F. Hoffmann La Roche ofera solutii terapeutice integrate bazate in special pe biotehnologie si rezultat al colaborarii cu mai multe centre internationale de cercetare. Compania este prezenta in 150 de tari iar, in Romania, a inregistrat anul trecut cel mai dinamic ritm de crestere pe piata de profil.

    PROMOTIE SANATOASA. Din 5 mai, Help Net initiaza actiunea de consiliere "Simte-te bine in pielea ta". Actiunea va avea acoperire nationala desfasurandu-se in 21 de farmacii din Bucuresti dar si in farmacii din tara apartinand retelei Help Net. Zilnic, timp de trei ore, un medic dermatolog ii va consilia gratuit pe doritori. Persoanele consiliate se vor putea inscrie la o tombola cu premii oferite de Help Net si de catre partenerul media al evenimentului, revista Cosmopolitan.

    MAI MULTA PASIUNE DE LA NESTEA. Primavara, Nestea isi face intrarea pe ritmuri de tango si cha-cha. Continuarea primului spot cu celebrul Antonio a fost anuntat intr-un mod inedit. Doi dansatori au intrat in redactie, au dat drumul la casetofon si au uimit asistenta cu miscarile pline de pasiune, miscari specifice popoarelor latine. Agentia care s-a ocupat de acest eveniment este nimeni alta decat McCann Erickson. Spotul TV a fost pe masura evenimentului si asteptarilor iubitorilor de Nestea.

    NUME DE COD: MINISTRY OF SOUND. "Army style" este din nou la moda, asta ne sugereaza comunicarea audio-video a evenimentului de relansare a brandului Ministry of Sound in Romania. Spotul video ne aduce aminte de modelul jocurilor de strategie, iar spotul audio ne "someaza" in jargon de regiment sa participam la "Spring Sessions Romania 2005". Intrata pe piata din Romania in anul trecut marca Ministry of Sound aduce cu sine un alt standard de "dj party". Deci pe 7 mai, in Kristal Glam Club, ne vom "incorpora" in stil Minstry of Sound sub comanda DJ-ului Nick Bridges, rezident principal Ministry of Sound, Londra, si a aghiotantilor sai DJ Almud si DJ Adrian Eftimie.

    ×
    Subiecte în articol: sufletul comertului