x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

26 Apr 2005   •   00:00


  • 27 aprilie 2005
  • UN NOU LOOK URSUS. Berea Usus se prezinta cu o noua imagine. Punctul forte il reprezinta capacul twist-off, cu desfacere prin rasucire, pentru prima data la o bere produsa in Romania. Acest tip de capac a fost folosit pentru prima data in industria berii in anii ’80, aducand o nota de rafinament si fiind un semn al calitatii berii. Capacul va fi folosit pentru sticlele de Ursus Premium 0,33 l. Un alt element de inovatie il reprezinta eticheta reflectorizanta de pe gatul sticlei care este astfel pusa in valoare in spatiul cluburilor. Noua sticla nu este returnabila si va putea fi procurata intr-un ambalaj de carton branduit.

    START LA SLABIT. La mijlocul lunii aprilie a inceput Cupa Presei la Slabit. Compania Abbott Laboratories a devenit partener al acestui eveniment prin intermediul programului ReductoStart. Este vorba despre primul program educational din Romania, consacrat informarii si consilierii populatiei cu privire la obezitate si la riscurile ei. Din 20 aprilie, informatiile sunt la dispozitia publicului pe web, in reviste de specialitate, dar si in cabinete medicale si farmacii. S-au inscris 100 de jurnalisti, grabiti sa "slabeasca intelept", care sunt astfel primii romani beneficiari ai acestui program. Pe 18 mai se va da proba la cantar, iar castigatorii primelor trei locuri vor primi premii oferite de ReductoStart.

    SITE PORSCHE. Porsche Romania si 2Fresh Design lanseaza un site destinat modelului Volkswagen Passat. In numai cinci zile s-au inregistrat 17.000 de minute de accesare, 3.000 de vizitatori unici si peste 500 de inscrieri la drive-test. 2Fresh Design a realizat site-ul pornind de la slognul "Vei cere mai mult de la orice". Realizat in tehnologia flash, site-ul ii permite utilizatorului sa descopere 13 caracteristici deosebite ale nolui Passat. Site-ul ofera si posibilitatea de a viziona un model Passat 3D.

    MTV SI GUSTUL LA ROMANI. Noua campanie MTV este realizata de McCann/Creative Services si se va desfasura in perioada aprilie-iulie 2005. Una dintre tarele romanului si anume gustul (prost) pentru kitsch este punctul de plecare al campaniei ale carei componente sunt simtul umorului si spiritul critic. Campania este sustinuta prin spoturi media si printuri, iar personajele principale sunt Marylin Manson, Michael si Slash, perfect integrati in peisaje kitsch de genul colectiilor de bibelouri, carpetelor de perete sau termometrelor.

    Grupaj realizat de Eliza Dumitrescu

    ×
    Subiecte în articol: sufletul comertului