"CAFEA LA MARE ARTA". Sub sloganul "Clipe de colectie. Clipe Selected", Elite Romania organizeaza in perioada 18 aprilie-17 mai 2005 prima editie a concursului de pictura ¾i grafica "Elite Collection". Studentii participanti la competitie trebuie sa inscrie in concurs o lucrare de grafica pe tema "Arta cafelei". Lucrarile ca¾tigatoare vor fi folosite pentru inscriptionarea ce¾tilor Selected ? Elite Collection. Surprinzaator sau nu pentru cariera de marca construita din idei aproape mereu imprumutate, Elite continua si de aceasta data pe aceeasi linie. Conceptul original al acestei competitii apartine celor de la Illy cafe, care fac de ani buni arta pe cestile de cafea. Mai mult, inca din toamna anului trecut, Illy cafe Romania intentiona sa aduca Illy colection si la Bucuresti, in aceasta vara. Ramane de vazut care dintre branduri va triumfa local: originalul sau copia?
PUBLICITATEA CARE INSPIRA. Spotul tv cu hairstilistii de la Zapp semnat Gavrila si asociatii a fost sursa de inspiratie a unui salon de coafura deschis recent. Numele este primul lucru care trebuie avut in vedere atunci cand vrei sa construiesti awareness-ul unui brand nou nout. Cum spotul s-a bucurat de un succes teribil la public, proprietarul magazinului a considerat ca ar fi bine ca salonul cu pricina sa se numeasca "Sauvage". Si ce poate fi mai potrivit decat o asociere cu o spot de succes?
STILUL BAMBOOCHA. Noul concept creativ al campaniei Fanta propune un nou stil de viata, spiritul Bamboocha, care in polineziana inseamna "urias, imens", este o stare de spirit, o atitudine vesela, plina de viata. Evenimentul de lansare a noii campanii a fost unul pe masura invitatiei lansate de Image Promotion, un tub de facut baloane din sapun. Trupa Gloriei a creat atmosfera latino invitand toti participantii la dansuri in stilul Bamboocha. Jurnalistii, si nu numai, au avut parte de concursuri de dans si de premii amuzante.
PREMII DE LA VISA. Intre 10 aprilie si 11 iunie se desfasoara campania promotionala Visa. Vor fi premiati atat posesorul cardului care isi efectueaza cumparaturile utilizand aceasta modalitate de plata, cat si comerciantul acceptator. Castigatorii vor fi desemnati prin tragere la sorti. Premiile pentru cumparatori constau in vacante pentru doua persoane spre 5 destinatii posibile (Paris, Londra, Barcelona, Amsterdam sau Roma). Premiile pentru comercianti constau in sisteme Home Cinema/tv.
In Romania, campania
este desfasurata de Grey
Worldwide Romania si Tempo Advertising. Campania se va desfasura la tv, in presa scrisa, in supermarket-uri si statii de benzina.