x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

10 Apr 2005   •   00:00


  • 11 aprilie 2005
  • GUSTUL MIXAJELOR. Noul produs de la Nestle are un aspect inedit, urmeaza o reteta neconventionala, iar campania de lansare a Joemix este una iesita din comun. Combinatiile neobisnuite de ingrediente si aspectul neconventional al mixajului vor solicita papilele gustative ale consumatorului, dar si neuronii lui. Dupa modelul imaginilor si proverbelor mixate, deja imprimate pe ambalajul Joemix, jurnalisti si fotoreporteri din presa scrisa sunt invitati sa amestece cuvinte si propozitii, sa realizeze colaje de imagini foto care vor participa la un concurs cu premii ce se va incheia pe 15 aprilie.

    IMAGINE DULCE-ACRISOARA. Image Promotion a realizat un PR Biltz pentru Fanta de Visine. Un grup de majorete a executat dansul Fanta, a distribuit tarte de visine, umbrele branduite si sticle de Fanta in aproximativ 50 de redactii. Campania a avut si o componenta de teasing. Un e-mail care avea ca nume de expeditor sloganul produsului, "Dulce Acrishor", a fost lansat catre redactii. Un print in culorile noului produs si un spot adaptat pentru Romania de catre cei de la McCann au completat campania.

    COMUNICARE PE SCURT. Graffiti BBDO realizeaza o campanie de comunicare pentru revista Dosarele istoriei. Sloganul campaniei este "Istoria pe scurt". Ideea creativa este reflectata de cele trei printuri care, pornind de la elemente minime, dar semnificative ale fizionomiei a trei personalitati istorice (Mao, Lenin si Hitler), sugereaza, "pe scurt", ca din materialele specifice revistei fac parte si cele despre personaje-cheie ale istoriei. Spotul radio este si el o mostra de informatie concentrata si sintetizata la maximum, prezentand istoria celui de-al doilea razboi mondial in numai 15 secunde. Campania vizeaza in primul rand publicul tanar si foarte tanar din ce in ce mai grabit si are toate sansele sa-i atraga atentia, deoarece, pe langa ideea de "pe scurt", printurile trimit cu gandul la graffiti-urile care fac parte din sensibilitatea actuala a acestui tip de public.

    NOU LOOK HEINEKEN. Dupa ce a fost lansata anul trecut in Franta si Olanda, berea Heineken, imbuteliata intr-un recipient exclusivist, Heineken-Paco este acum si in Romania. Sticla de aluminiu a fost creata in 2002 de catre Ora-Ito, unul dintre cei mai bine cotati designeri contemporani. Designul recipientului se inscrie in logica valorilor Heineken: pasiune pentru calitate, detalii sofisticate, inovatie. Imbuteliata in Franta, berea Heineken-Paco va fi distribuita in Romania in cluburi si baruri exclusiviste.

    Grupaj realizat de Eliza Dumitrescu

    ×
    Subiecte în articol: sufletul comertului