ORIZONTURI NOI LA PORTOROZ. Festivalul de publicitate Golden Drum a ajuns anul acesta la cea de-a 14-a ediţie. Poziţionat la inceputuri ca festival destinat creativilor din Noua Europă, adică zonei centrale şi estice a continentului, festivalul inregistrează de căţiva ani o participare mondială. Avănd ca temă anticiparea viitorului, ediţia de anul acesta, intitulată Beyond Horizons (Dincolo de orizont), se va desfăşura la Portoroz, Slovenia, intre 14 şi 19 octombrie. Organizatorii anunţă deschiderea etapei de inregistrări atăt pentru competiţia intre agenţii, căt şi pentru participanţi. Inscrierile se vor incheia la 10 septembrie.
Â
IAA EDITEAZĂ. IAA Romănia (International Advertising Agency) işi extinde activitatea o dată cu proiectul de editare de carte de specialitate pe care l-a iniţiat. Cartea lor proaspăt editată este "Efectele publicităţii", in original "Cum să faci publicitate", primul proiect al Editurii IAA Publishing House. Este vorba despre o adaptare a cărţii "Wie Werbung Wirkt" a autoarei Brigitte Weiss, consultant in comunicare la Viena. Cartea ţine insă cont de specificul pieţii locale prin conţinutul de cazuri de pe piaţa romănească adunate de Dan Petre, conferenţiar universitar doctor la SNSPA şi managing partner D&D Research.
Â
CONCURS DE GRAFFITI. Montain Dew Urban Fest a ajuns la cea de-a treia ediţie. Evenimentul gestionat de Pleon Graffiti Romănia işi propune să dea o dimensiune culturală unui fenomen considerat "vandal". "Write 4 Gold" va fi o competiţie intre cei mai buni grafferi din Romănia, organizaţi in opt echipe. Write4Gold 2007 include patru probe: concept painting, action throwups, realizarea unei schiţe in aproximativ o oră, folosindu-se de markere speciale, iar ultima parte a concursului este cea de tagging, un concurent din fiecare echipă va trebui să facă aceeaşi semnătură impusă de organizatori cu ajutorul unui marker sau a unui spray. Evenimentul se va desfăşura astăzi, sămbătă, 14 iulie, in Herăstrău, incepănd cu ora 8:00.
Â
RECURS LA PARADOX. O nouă bancă oferă produse destinate micilor intreprinzători. Este vorba despre Eximbank, pănă nu de mult specializată in servicii pentru exportatori şi importatori. Noul target este anunţat de această schimbare cu ajutorul campaniei semnate de Lowe&Partners Romănia. Campania mizează pe paradox, evident in spotul intitulat "Orbul găinii". Deşi soluţia este la indemănă - paharul de apă e alături - , protagoniştii spotului preferă să indure setea. Campania se va desfăşura la televizor, pe internet şi va include, de asemenea, elemente de outdoor şi indoor.