x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info Sufletul comerţului 16 iunie 2007

Info Sufletul comerţului 16 iunie 2007

de Eliza Dumitrescu    |    16 Iun 2007   •   00:00

COMPETIŢIE. Inaintea de cursa cu tauri de la Pamplona, Rexona, brand al Unilever, le propune bărbaţilor romăni o competiţie cu iz local şi simbolică, in spotul intrecerii cu urşi. Vedeta implicată in campanie este sportivul Ionuţ Iftiomoaie. "Fă echipă cu Iftimoaie la Pamplona" se derulează in perioada 15 mai-15 iulie. In urma competiţiei naţionale va fi selectată o echipă de romăni care va participa la Pamplona (Spania) la un concurs european de tip adventure. Ultima etapă a acestuia va fi celebra cursă cu tauri. Agenţia care semnează conceptul e Friends Advertising.

INTRUNIRE. Summit-ul European al IAA (Asociaţia Internaţională de Advertising) va avea loc anul acesta la Bucureşti, in perioada 26-28 septembrie. Este unul dintre cele mai importante evenimente care reuneşte profesionişti de talie internaţională din domeniu. Joi, 14 iunie, a fost anunţat de către organizatori programul intrunirii, cu ocazia conferinţei desfăşurate la Mariott. In valoare de un milion şi jumătate de euro, intrunirea este o premieră pentru estul Europei.

PUŞTI ŞCOLIŢI LA CANNES LIONS. "15 for Cannes" este un proiect iniţiat de Grădiniţa, şcoală alternativă de publicitate, şi de agenţia Tempo Advertising. Programul are o miză educativă, intrucăt le va permite tinerilor inscrişi să participe la seminariile şi workshop-urile de la Cannes pe toată durata festivalului. In plus, echipele de tineri, care din postura de juraţi amatori vor anticipa Marele căştigător la categoria print, vor căştiga un laptop Machintosh demn de inspiraţia unui Art Director adevărat.

ALTERNATIVE. Intr-o plictiseală ce aminteşte parcă de scenele de teatru absurd al lui Eugene Ionesco sau intr-o continuare firească a tinereţii interioare se derulează vieţile pensionarilor din spoturile pentru Allianz-Ţiriac Pensii Private, semnate de Grafitti BBDO. Bătrănei care stau cu orele, cu ochii lipiţi de vizor spionăndu-şi vecinii in sunetul ritmic al balansoarului in care le moţăie partenerul sau bătrănei care se indreaptă luminoşi spre concertul trupei preferate sunt cele două posibile ipostaze in care se poate găsi la un moment dat orice persoană activă. Campania se adresează de altfel populaţiei active cu o carieră ascendentă, care prin deciziile din prezent poate concretiza una sau alta dintre ipostazele prezentate de spoturi. Conceptul este unul simplu şi are la bază mecanismul exemplificării.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului