x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info Sufletul Comerţului

Info Sufletul Comerţului

de Eliza Dumitrescu    |    09 Iun 2007   •   00:00

Frigul din sticla de bere. Noua campanie "Heineken luptă impotriva incălzirii globale" a fost lansată la 6 iunie, in prezenţa lui Ilko Kwast, Grup Manager la Heineken. Campania se va derula pănă in a doua jumătate a lunii august in presa scrisă, prin outdoor şi online.

Frigul din sticla de bere. Noua campanie "Heineken luptă impotriva incălzirii globale" a fost lansată la 6 iunie, in prezenţa lui Ilko Kwast, Grup Manager la Heineken. Campania se va derula pănă in a doua jumătate a lunii august in presa scrisă, prin outdoor şi online. Mai ales pe componenta virtuală se insistă in această campanie, care a dezvoltat un blog pe care cei interesaţi de subiectul incălzirii globale pot trimite eseuri, fotografii, filme pe această temă. Există şi un premiu, o excursie la un bar din Amsterdam făcut numai din gheaţă. Campania include locaţii "extra cold", cluburi in care berea Heineken este servită din frigidere imbrăcate in gheaţă in pahare congelate intr-un dispozitiv special.

CE SE COMUNICĂ PE STRĂZILE LUMII. De pe 7 pănă pe 21 iunie va fi deschisă la Ceainăria Cărtureşti o expoziţie de fotografii ce surprind aspecte ale publicităţii stradale şi elemente de aret street. Sursa de inspiraţie a artistei Otilia Andrei au fost călătoriile sale in Asia şi in Europa. Intitulată Street Talk, expoziţia cuprinde 15 lucări ale artistei, care acum locuieşte in Olanda. Cu studii de relaţii internaţionale la Sorbona, Otilia Andrei a călătorit prin toată Europa, in Asia de Sud-Est, China, America Centrală, America de Nord, Africa de Nord şi Australia, surprinzănd in lucrările sale aspecte inedite ale lumii.

"ALB-ALBAŞTRII", IN ADIDAS. Reluănd o tradiţie din anii ’80, brandul Adidas redevine pentru doi ani furnizorul oficial de echipament sportiv al Universităţii Craiova. In anii ’80, U Craiova devenea primul club cu echipament Adidas calificat in semifinalele Cupei UEFA. Adidas este de asemenea furnizorul de echipament sportiv al unor cluburi de renume internaţional precum Chelsea, AC Milan, Real Madrid, Bayern München.

MARKETING COOL Kjell Nordstrom este universitarul suedez clasat pe locul 1 in Europa şi pe locul 9 in lume, de către de topul Thinkers 50 al celor mai importanţi şi influenţi gănditori din domeniul businessului şi marketigului din lume. La şapte ani de la apariţie, cartea care a trasat setul de valori şi personalitatea agenţiei cu acelaşi nume, "Funky Business", este acum accesibilă şi cititorilor romăni, fiind una dintre cele mai recente apariţii ale Editurii Publica.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului