Nu este o scena dintr-un film de "actiune" si nici dintr-un banc cu nebuni. Leo Burnett este la a doua executie de inovativ media de exceptie. Dupa cea de la Prigat Activ, care a fost short-listata la Cannes in 2005, vine randul marcii Bergenbier sa se bucure de o solutie ingenioasa.
Conceptul, descoperit de cei de la Leo Burnett, lasa loc interpretarilor. Prima ipoteza este aceea a amantului care incearca sa scape basma curata dintr-o situatie mai putin placuta. Cea de-a doua, un pic mai fantezista, este aceea a barbatului care incearca sa evadeze din "inchisoarea" conjugala pentru a petrece mai mult timp cu prietenii, alaturi de bere si fotbal. Cearceafurile innodate atarnate de balcon atrag atentia si sunt o solutie de media creativa mai putin intalnita. Unul dintre meritele agentiei este acela ca reuseste sa gaseasca alte metode de exprimare decat cele traditionale, si acest lucru este in beneficiul ambelor parti. Al doilea merit, si poate cel mai important, este ca agentia Leo Burnett a reusit sa impuna un anumit stil care o diferentiaza de celelalte agentii.Citește pe Antena3.ro