Livrarea se face intr-o paleta larga de culori: roz satinat, negru, leopard sau zebra, sa fie, pentru toate gusturile bebelusilor, musai pana la sase luni.
Producatorul descrie pantofii cu toc pentru bebelusi ca fiind aducatori de umor, ilaritate si stil in imediata vecinatate a purtatoarei.
Pretul de achizitie este de 19.99 lire sterline, principiul unui marketing eficient impachetand produsul vandut intr-o cutie de forma unei posete, sigilata de o imitatie de diamant, cu promisiunea ca "micutii dumneavoastra vor arata fabulos in acesti pantofi moi, confortabili, proiectati sa arate ca niste adevarati pantofi cu tocuri inalte".
Distribuitorul spune despre produs ca este usor, confortabil si sigur. El spune ca cei care considera ca pantofii cu toc nu sunt tocmai o incaltaminte potrivita pentru bebelusi, in final, pot descoperi ca acestia sunt haiosi, folositi ca o completare fericita la o rochita pentru petrecere.
Admitand ca cei care cumpara produsul sunt mamele cu o dependenta destul de mare fata de ceea ce inseamna moda, producatorul spune ca pantofii pot fi o alternativa nedureroasa a procesului de piercing, practicat de unii parinti spre a-si face odraslele mai speciale.
Mamele, producatoare ale bebeluselor menite sa poarte pantofii, s-au declarat oripilate si inclina sa creada ca este vorba de o noua campanie, de un nivel foarte scazut, menita sa sexualizeze niste copii prea necunoscatori in ale vietii pentru a-si da seama ce se intampla cu ei.
Reactia organizatiilor pentru protectia copilului din Marea Britanie a fost fara echivoc. Ele declara ca pantofii cu tocuri inalte sunt creati pentru a oferi purtatoarei o imagine mai sexy, ca sunt un produs destinat adultilor, nu si copiilor, intrebandu-se de ce designerii vor ca in zilele noastre copiii sa creasca mai repede. Parinti, lasati copiii sa fie copii!
www.dailymail.co.uk
Citește pe Antena3.ro