Copiii care asista la scene de violenta in familie vor avea o predispozitie ridicata spre violenta. Acesta este conceptul creativ de la care pleaca noua campanie sociala realizata de McCann Erickson pentru Agentia Nationala pentru Protectia Familiei.
|
INGRIJORATOR. Violenta domestica e o problema actuala |
In egala masura, reprezinta insa un semnal de alarma pe care il trag cei doi parteneri implicati in
proiect. Violenta domestica nu se opreste in spatele usilor inchise, ci se propaga si se insinueaza afectand intreaga societate.
Spotul de 45 de secunde ne infatiseaza un copil desensibilizat, provenind dintr-o familie in care violenta a devenit normalitate. O normalitate traumatizanta care ii transforma pe copii in potentiali agresori. Campania, care isi propune sa sensibilizeze populatia la fenomenul violentei domestice urmarind o implicare mai activa a comunitatii in astfel de cazuri, se desfasoara in perioada 2-15 noiembrie, cu o revenire la inceputul anului 2005, cu un TVC difuzat pe mai multe canale tv. (Alex Anghel)