Consiliul National al Audiovizualului a monitorizat, in perioada 11 - 24 ianuarie anul curent, publicitatea si spoturile promo difuzate de posturile Animal Planet, Discovery si National Geographic.
ALEX ANGHEL, CRISTIAN PASARICA
RALU FILIP. Nimeni nu este mai presus de lege
|
Consiliul a constatat, la toate cele trei posturi monitorizate, urmatoarele: filmele documentare au fost fragmentate in secvente cu durata mai mica de 20 de minute (art. 11 par. 4 din Directiva), iar unele filme documentare difuzate au fost intrerupte de spoturi promo sau publicitare, desi aveau o durata programata mai mica de 30 de minute (art. 11 par. 5).
De asemenea, la postul Discovery, semnalizarea inserarii publicitatii si a spoturilor promo s-a realizat prin ecrane neutre, fara a se preciza faptul ca acestea incadreaza publicitate sau promo. Toate aceste incalcari afecteaza publicul din Romania, situatie in care CNA a decis sa transmita rezultatele acestei monitorizari Oficiului pentru Comunicatii din Marea Britanie (Ofcom), precum si reprezentantilor posturilor in cauza. Ramane de vazut care vor fi urmarile acestei actiuni.
Citește pe Antena3.ro