Se pare că vara aceasta, neobişnuit de caldă, e străns legată de publicitate. Temperaturile ridicate aprind scănteia creativă atăt a agenţiilor de publicitate, căt şi a celor de media. Aşa se intămplă că DDB Bucureşti şi Media Direction au realizat şi implementat impreună un proiect pentru marca Lipton.
Răcoare
Se pare că vara aceasta, neobişnuit de caldă, e străns legată de publicitate. Temperaturile ridicate aprind scănteia creativă atăt a agenţiilor de publicitate, căt şi a celor de media. Aşa se intămplă că DDB Bucureşti şi Media Direction au realizat şi implementat impreună un proiect pentru marca Lipton. Acestea au montat un tunel cu stropi de apă de 10 metri lungime in faţa Cercului Militar Naţional Bucureşti intr-o zonă cu trafic pietonal intens, unde nu există copaci sau alte posibilităţi de a te feri de razele puternice ale soarelui. Apa folosită este potabilă, fiind filtrată pentru eliminarea impurităţilor şi ii ajută pe pietoni să se răcorească.
Proiectul a fost implementat in parteneriat cu Primăria Municipiului Bucureşti şi Apa Nova. De apreciat este faptul că inainte de promovarea mărcii in această comunicare neconvenţională s-a ţinut cont de simplul cetăţean. Acest tip de comunicare este străns legat de valorile mărcii, insă cea mai importantă este percepţia consumatorului, iar acesta este un caz de "win-win situation".