x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Social eficient, nu de festival

Social eficient, nu de festival

05 Mai 2005   •   00:00

Agentia de publicitate NextCap se face "vinovata" pentru ultima campanie "Alege ce fel de viata va avea copilul tau! (Fa-ti gratuit testul HIV in primele 3 luni de sarcina!)".

CAMPANIE DE EDUCARE. Copiii, victimele ignorantei
Campania ce poarta acelasi nume apartine Fundatiei Romanian Angel Appeal in parteneriat cu Fundatia Parteneri pentru viata, Unicef si Ministerul Sanatatii si are ca obiectiv informarea femeilor gravide cu privire la riscurile infectiei cu HIV. Spre deosebire de celelalte campanii sociale, care sunt facute pentru a fi reprezentate in festivaluri, campania "Alege ce fel de viata va avea copilul tau" este una de informare.

EDUCARE. Virusul HIV nu se vede, dar exista si daca o persoana e seropozitiva, fara sa stie, poate transmite virusul mai departe. Responsabilitatea creste in momentul in care urmeaza sa aduca pe lume un copil. Trebuie sa-si faca testul HIV in primele luni de sarcina pentru a nu periclita viata pe care o poarta in pantec. Deoarece acest test nu este obligatoriu, foarte putine femei il fac din timp, desi este gratuit in perioada de graviditate. Aici intervine necesitatea campaniei "Alege ce fel de viata va avea copilul tau! (Fa-ti gratuit testul HIV in primele 3 luni de sarcina!)". Femeile ar trebui sa stie ca in cazul depistarii infectiei HIV in primele luni de sarcina, prin urmarea unor tratamente disponibile si in Romania, riscul infectarii fatului se reduce la 2%. Deci au 98% sanse sa aduca pe lume copii sanatosi. Campania se va desfasura timp de 6 luni. Pe langa cele de 3 spoturi TV, campania mai cuprinde un spot radio (realizat de catre fundatia Romanian Angel Apeal). Campania media va fi sustinuta de o serie de activitati implementate de RAA cu finantare de la Fondul Global: activitati de informare adresate atat femeilor gravide cat si cadrelor medicale (medici de familie, obstetricieni, neonatologi distribuitie de materiale informative, servicii de consiliere si recoltare pentru efectuarea testului HIV). Spoturile TV au fost realizate pro-bono de agentia NextCap, la fel ca si Yama Music, care a furnizat coloana sonora gratuit. (Alex Anghel)

×
Subiecte în articol: sufletul comertului