x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Ştiri

Ştiri

de Eliza Dumitrescu    |    20 Dec 2008   •   00:00

PRINT INTERNAŢIONAL: AdPrint, festivalul internaţional de publicitate care premiază printul, se va desfăşura la Braşov în perioada 12-15 februarie 2009.



Lucrările vor putea fi înscrise în trei secţiuni: "Outdoor&Poster", "Press&Magazine", "Innovative Media". Jurizarea se va face în două etape: o etapă se va desfăşura online şi se va încheia cu stabilirea finaliştilor, din rândul cărora vor fi desemnaţi câştigătorii competiţiei. Juriul celei de-a zecea ediţii AdPrint îl va avea ca preşedinte pe Mark Hunter, Executive Creative Director Euro RSCG Londra. Înscrierile se pot face online, la www.adprint.ro, până la 22 ianuarie 2009.

CONSUM DE PUBLICITATE
Au fost desemnaţi câştigătorii concursului de cultură publicitară AdPlay, aflat acum la cea de-a patra ediţie. Concursul a atras un număr 18.993 de vizitatori unici în patru zile. Participanţii au răspuns în medie la 40 de întrebări din cele 1.500 ale concursului. Doar 500 de participanţi au reuşit să răspundă la toate întrebările. Acestea au vizat informaţii despre branduri, recunoaşterea unor reclame, a unor sloganuri. Cei patru câştigători au primit cadouri oferite de LG. AdPlay este unul dintre proiectele IQads, platformă online destinată pasionaţilor de publicitate, ce conţine analiză de reclamă şi informaţii la zi.

INVITAŢIE LA UMANITATE
Agenţia Graffiti BBDO a realizat campania de comunicare "O şansă pentru viaţă", o campanie de responsabilizare în vederea donării de sânge. Ideea de la care porneşte spotul tv "Graba" este că, "în lipsa unor suficiente rezerve de sânge în spitale, tot personalul din serviciile de urgenţă (SMURD, Salvare etc.) se grăbeşte, practic, în zadar. Este un gând simplu, sec, dar foarte puternic. Spotul radio surpinde un dialog între cadrele medicale dintr-un spital unde bolnavii primesc transfuzii cu scuze, în loc de sânge", spune copywriterul campaniei Mihai Gongu, Deputy Creative Director la Graffiti BBDO.

VIS DE IARNĂ
De la fabrica de ciocolată Milka, din Munţii Alpi, conform recentei campanii de comunicare semnată de Agenţia Ogilvy. Componentele tv, radio, print şi outdoor conturează povestea Moşului care se aprovizionează cu daruri dulci şi un cadru tradiţional, înzăpezit, o adevărată reverie de Crăciun. O altă componentă a strategiei brandului Milka este "Festivalul Dorinţelor de Crăciun", o caravană ce va circula prin mai multe oraşe şi va oferi un spaţiu unde publicul se poate distra la: Marea Bulgăreală după premii, curse de ski sau de saci ori construirea unui puzzle tridimensional.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului